آخرین خبرهمدان

۱۴۳۳ پروژه طی دهه فجر در همدان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

استاندار همدان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۴۳۳ پروژه‌ی عمرانی و طرح‌ اقتصادی با اعتبار ۱۳ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان طی دهه فجر امسال در سطح این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان همدان افزود :از این تعداد پروژه و طرح، ۱۳۵۰ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی افتتاح و ۸۳ پروژه و طرح کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در بخش عمرانی تعداد ۱۳۷۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار و ۲۸ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شوند که از این تعداد ۱۲۹۰ پروژه افتتاح و عملیات اجرایی ۸۲ پروژه آغاز خواهد شد.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد : در بخش اقتصادی نیز تعداد ۶۱ طرح با اعتبار ۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌ زنی می‌شوند که از این تعداد ۶۰ طرح با اشتغال‌زایی برای ۱۷۸۴ نفر افتتاح و عملیات اجرایی (کلنگ‌زنی) یک پروژه استارت می خورد.

استاندار همدان همچنین گریزی به پروژه های دهه فجر سال گذشته این استان زد و یادآور شد : در ایام‌الله دهه مبارک فجر سال ۱۴۰۱ جمعاً ۱۱۰۶ پروژه عمرانی و طرح اقتصادی با اعتبار ۴ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شده که از این تعداد ۹۵۶ پروژه با اعتبار ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵۰ پروژه با اعتبار ۸۵۲ میلیارد تومان انجام شده بود.

وی با اشاره به اینکه با تلاش‌های صورت گرفته شاهد رخدادهای خوبی در حوزه مسکن هستیم ، گفت : در تمام شهرهای استان زمین برای مسکن تامین شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نماینده عالی دولت در استان همدان تصریح کرد: در حوزه بنیاد مسکن به میزان ۲ هزار و ۲۴ میلیارد تومان پروژه افتتاح می‌شود ،ضمن آنکه افتتاح و بهره‌برداری ۲ هزار و ۴۵۰ واحد مسکن روستایی را در برنامه داریم که با احتساب این واحدها و مواردی که هفته دولت افتتاح شد جمعا ۶ هزار و ۴۶۰  واحد مسکن روستایی تحویل مردم استان می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا