آخرین خبرهنرهنر

آغاز سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر با هنر نمایی بانوان

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر از امروز ۲۳ بهمن‌ماه در تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر، سالن سوره حوزه هنری و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی آغاز خواهد شد.

به گزارش ماد، در نخستین روز این جشنواره تالار وحدت ساعت ۱۴:۳۰ در نخستین اجرا میزبان بانوانی خواهد بود که به تماشای اجرای گروه «نهال» می‌نشینند.

این تالار در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان ارکستر موسیقی ملی ایران به رهبری همایون رحیمیان و خوانندگی محمد معتمدی خواهد بود و این در حالی است که سالار عقیلی ساعت ۲۱:۳۰ اجرایش را روی صحنه می‌برد.

تالار رودکی در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان رسیتال پیانو هایک ملیکیان از کشور ارمنستان است و ساعت ۲۱:۳۰ نیز «عندلیبان» افغانستان در این تالار اجرا خواهند داشت.

سالن سوره در ساعت ۱۸:۳۰ میزبان گروه «آوای هور» به سرپرستی سیدمحسن حسینی است و در ساعت ۲۱:۳۰ گروه موسیقی «طبیب جان» به سرپرستی حسین قاسم‌زاده در این سالن با مخاطبان خود دیدار خواهند داشت.

علاقمندان موسیقی نواحی ایران نیز در فرهنگسرای ارسباران ساعت ۱۸:۳۰ شاهد اجرای گروه‌ «فلک‌الافلاک» به سرپرستی فرشاد سیفی خواهند بود و ساعت ۲۱:۳۰ نیز گروه «ندای تفتان» به سرپرستی محمد ریگی‌پناه روی صحنه خواهند رفت.

سالن کوشک هنر که هر شب میزبان گروه‌های سرود است، میزبان گروه‌های «ری‌را» و «شمیم یاس» است.

همچنین سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در ساعت ۱۹ میزبان مخاطبان آرون افشار و در ساعت ۲۲ میزبان مخاطبان مسعود صادقلو خواهد بود.

در نهایت فرهنگسرای بهمن در دو سانس ۱۹ و۲۲ میزبان علیرضا طلسچی و هوادارانش خواهد بود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا