آخرین خبرکرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
ثبت سالروز عملیات مرصاد به عنوان «روز کرمانشاه»، مطالبه مردم استان است

استاندار کرمانشاه ثبت سالروز عملیات مرصاد به عنوان «روز کرمانشاه»، مطالبه مردم استان دانست و عنوان کرد: ثبت روز پنجم مرداد و سالگرد عملیات مرصاد به نام «روز کرمانشاه» در تقویم رسمی کشور یادآور مجموعه‌ای از رشادت‌های مردم استان و ایثار و فداکاری رزمندگان در این منطقه است که زمینه فرصتی را برای انجام اقدامات فرهنگی گسترده مهیا می‌کند.

به گزارش ماد _ محمدطیب صحرایی در دیدار سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور که با حضور جمعی از مسئولان استان گرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز فرصت مناسبی فراهم شد تا با دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور دیدار و گفتگویی را داشته باشیم.

وی افزود: در این دیدار برای رخداد مجموعه‌ای از ایده‌ها و برنامه‌های فرهنگی بحث و تبادل نظر لازم صورت گرفت و قطعا ثمرات آن در آینده نزدیک محقق می‌شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: یکی از مطالبات مردم استان کرمانشاه ثبت روز کرمانشاه در تقویم رسمی کشور همزمان با سالگرد عملیات مرصاد است که انتظار می‌رود با سرعت بیشتری انجام گیرد.

صحرایی عنوان کرد: ثبت روز پنجم مرداد و سالگرد عملیات مرصاد به نام «روز کرمانشاه» در تقویم رسمی کشور یادآور مجموعه‌ای از رشادت‌های مردم استان و ایثار و فداکاری رزمندگان در این منطقه است که زمینه فرصتی را برای انجام اقدامات فرهنگی گسترده مهیا می‌کند.

وی با اشاره به جایگاه عملیات مرصاد در بین مردم استان کرمانشاه، گفت: یادمان مرصاد محل عبور بسیاری از مردم در سفرهای فصلی، اربعین و محل عبور کامیون‌های کالاهای صادراتی است که می‌تواند محلی برای جمع کردن مردم حول یک مسئله مشترک و شکل دادن به اقدامات فرهنگی بعدی باشد.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: خانم فرنگیس حیدرپور یکی از جمله سرمایه‌های ارزشمند فرهنگی استان کرمانشاه از شهرستان گیلانغرب هستند که رهبر معظم انقلاب نیز بر گرامیداشت این سرمایه‌های معنوی تاکید دارند.

صحرایی بیان ‌کرد: بر اساس مشورتی که با نماینده ولی‌فقیه در استان انجام گرفت ضرورت تشکیل قرارگاه جامع فرهنگی در استان احصا شد که می‌تواند فعالیت‌های فرهنگی را منسجم دنبال کند و همچنین به دنبال هدفمند کردن جلسات شورای فرهنگ عمومی برای پرداختن به موضوعات هستیم.

✍️ داود شهبازی تبار

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا