آخرین خبر

وزیر کشور:
پروژه راه آهن دورود – خرم آباد ۱۲ کارگاه فعال دارد

وزیر کشور با بیان اینکه طرح راه آهن دورود به خرم آباد از مطالبات مهم مردم بوده و بخشی از کار آن انجام شده است، گفت: پروژه راه آهن دورود به خرم آباد در ۱۲ نقطه کارگاه فعال دارد.

به گزارش ماد _ احمد وحیدی در سفر به لرستان و در حاشیه بازدید از پروژه پل روگذر شهدای جاویدالاثر خرم آباد افزود: پل روگذر شهدای جاویدالاثر خرم آباد از اهم مطالبات مردم بوده و بار زیادی از ترافیک منطقه را برطرف می کند که این طرح با سرعت خوبی در حال اجرا است و تقریبا در نصف مدت پیش‌بینی شده، رو به اتمام است.

وزیر کشوریادآور شد: علاوه بر این، ۲طرح شهری دیگر برای بازشدن گره‌های ترافیکی پیش‌بینی شده که به نوبت رسیدگی خواهند شد.

وحیدی اظهار کرد: در حاشیه بازدید از طرح پل روگذر، گزارشی از دیگر طرح‌های عمرانی نیز ارائه شد از جمله بیمارستان های در دست احداث در استان که با تکمیل آنها ۱هزار و ۱۰۰ تخت به ۲هزار و ۵۰۰ تخت قبلی در استان اضافه می شود.

وی ادامه داد: این طرح‌های بیمارستانی بین ۵۰ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند و روند پیشرفت خوبی دارند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: طرح‌هایی چون پل روگذر خرم آباد و راه آهن، باعث فعال شدن کارخانه‌های دیگری چون ماشین سازی لرستان شده‌ که چند صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وحیدی به ساختمان از قبل مانده استانداری لرستان به عنوان یکی دیگر از طرح های بازدید شده اشاره کرد و ادامه داد: این طرح به دلیل نبود اعتبارات مورد نیاز تعطیل است اما با صحبت هایی که با استاندار لرستان انجام دادیم راه حلی برای شروع مجدد این طرح در نظر گرفتیم.

وی عنوان کرد: با پیگیری های لازم امید داریم این پروژه آغاز و در زمان مناسب به اتمام برسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا