آخرین خبرهمدان

افزایش ۴۵ درصدی افراد تحت پوشش خدمات بیمه‌ای صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دولت سیزدهم

استاندار همدان گفت : افزایش نزدیک به ۴۵ درصدی افراد تحت پوشش خدمات بیمه‌ای صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی اتفاق افتاده که ثمره‌ی تلاش همگانی مسئولین و کارگزاران این صندوق است.

به گزارش ماد _ علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در نشست صمیمی کارگزاران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اظهار داشت: در استان همدان ۸۵۰ هزار نفر از اقشار کم برخوردار به صورت رایگان از خدمات بیمه استفاده می‌کنند و حق بیمه آنها را دولت پرداخت می‌کند.

وی افزود: بیمه سلامت با ایجاد بیمه تکمیلی، بیماران صعب‌العلاج را نیز به‌صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌دهد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: امام عظیم‌الشأن از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به رسیدگی به امور محرومان توجه داشتند و نهادهایی مانند کمیته امداد و حساب ۱۰۰ حضرت امام(ره) برای رفع مشکلات اساسی قشر کم‌برخوردار با فرمان ایشان تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه نظام مقدس‌ جمهوری‌ اسلامی به آحاد مردم و جزئیات توجه دارد و نگاهش تکریم به مردم شریف است، اضافه کرد:مردم شریف روستا و عشایر،تولیدکنندگان کم‌توقع و کم‌هزینه‌ی کشور هستند و تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر برای حمایت از این قشر زحمتکش، اقدام بسیار ارزشمندی است.

استاندار همدان یادآور شد: افزایش نزدیک به ۴۵ درصدی افراد تحت پوشش خدمات بیمه‌ای صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی اتفاق افتاده که ثمره‌ی تلاش همگانی مسئولین و کارگزاران این صندوق است.

نماینده عالی دولت در استان همدان شرکت در انتخابات و رأی به فرد شایسته و اصلح را دفاع از کیان ملت و کشور عنوان کرد و گفت: طبق فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تمام اشخاصی که امکان و تریبون دارند، باید مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا