اجتماعی

نام‌نویسی ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی معلولان

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: تاکنون پنج هزار نفر از افراد دارای معلولیت در نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان، ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش ماد، علی محمد قادری در گفت و گویی افزود: متقاضیان دارای معلولیت فقط یک روز برای ثبت نام در آزمون استخدامی ویژه معلولان، فرصت دارند.
وی با اشاره به اینکه این آزمون ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این آزمون برای استخدام متقاضیان در ۹۰ عنوان شغلی در ۴۶ دستگاه اجرایی برگزار می‌شود. ظرفیت پذیرش در این آزمون ۴۳۰۰ نفر است و تاکنون پنج هزار نفر ثبت نام کرده اند.
قادری تصریح کرد: افراد دارای معلولیت که حداقل سن آنها ۲۰ سال و حداکثر سن ۴۰ سال باشد، برای مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین مقطع دکترا -با حداکثر سن ۴۵ سال- می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.
نام‌نویسی ۵ هزار نفر در آزمون استخدامی معلولان/ اصلاحیه دفترچه ثبت‌نام

اصلاحیه دفترچه ثبت‌نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان ۱۴۰۲
پیرو انتشار دفترچه راهنمای اولین آزمون استخدامی اختصاصی معلولان با توجه به اعلام دستگاه های اجرایی، اصلاحات و اضافات ذیل در سامانه ثبت نام صورت گرفته است.
تمام داوطلبان می‌توانند در مهلت باقیمانده تا پایان مدت ثبت نام -نهم اسفند ماه جاری-، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و همچنین مندرجات این اصلاحیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به سامانه ثبت نام این آزمون به نشانی hrtc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام در امتحان مذکور اقدام کنند و اگر قبلا ثبت نام کرده اند، ضمن مراجعه به پروفایل خود، در صورت تمایل نسبت به ویرایش آن اقدام کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا