آخرین خبرهمدان

استاندار همدان:
۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در حال برگزاری انتخابات در استان همدان هستند

استاندار همدان عنوان کرد: تعداد ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در سطح استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در شعب اخذ رأی در حال فعالیت هستند.

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی فرزاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک‌هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رأی شامل یک‌هزار و ۳ شعبه ثابت و ۳۴۶ شعبه سیار در استان مشغول به اخذ رأی از مردم شریف هستند که ۶۳۴ شعبه اخذ رأی شهری و ۷۱۵ شعبه در روستاهااست.

وی افزود: تعداد ۲۷ هزار و ۶۴۹ نفر در سطح استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۴۲۷ نفر در شعب اخذ رأی در حال فعالیت هستند.

نماینده عالی دولت در استان همدان ادامه داد : یک هزار و ۳۴۹ نفر نمایندگان فرماندار، یک‌هزار و ۳۸۶ نفر پرسنل خدمات، یک‌هزار و ۴۰۱ نفر راننده در شعب، عوامل انتظامی و امنیتی ۳۷هزار و ۷۷۲ نفر و۴هزار و ۹۹۱ نفر ناظران هیأت نظارت در حال فعالیت می باشند.

قاسمی فرزاد خاطر نشان کرد: ۸۸۵ جلسه جهت مشارکت‌افزایی با اقشار مختلف شامل، دختران و پسران رأی‌اولی‌، اساتید دانشگاه و دانشگاهیان، سمن‌ها، فرهنگیان، کارگران، اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر، ائمه‌ی جماعات دستگاه‌های اجرایی و هلال احمر برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف استان برای ارتباط با دبیرخانه هیأت بازرسی انتخابات می‌توانند با شماره‌ی 38256005 تماس بگیرند، یاد آور شد:در حال حاضر یک‌هزار و ۵۵۰ نفر بازرس در انتخابات استان در حال فعالیت هستند.

استاندار همدان تصریح کرد:بیش از ۴۴۵ نفر از خبرنگاران، عکاسان خبری، اصحاب رسانه‌ و پرسنل صدا و سیما اخبار انتخابات را در سطح استان پوشش می‌دهند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا