کرمانشاهکرمانشاه

۶ منتخب مردم کرمانشاه در مجلس دوازدهم مشخص شدند

با پایان شمارش آراء دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، از هشت نماینده‌ای که استان کرمانشاه در مجلس دارد، تکلیف شش کرسی مشخص شدند.

به گزارش ماد، با اتمام شمارش آراء انتخابات مجلس شورای اسلامی، شش منتخب مردم استان در مجلس دوازدهم مشخص شدند و انتخاب دو نماینده دیگر استان به دور دوم کشیده شد.

در حوزه انتخابیه کرمانشاه که سه کرسی در مجلس دارد، تنها یک نفر در دور اول توانست آراء لازم را کسب کند و انتخاب دو نماینده دیگر کرمانشاه به دور دوم کشیده شد.

در این حوزه انتخابیه «محمد رشیدی» با کسب ۶۱ هزا رو ۵۸ رای منتخب مردم کرمانشاه شد تا بتواند برای دومین مرتبه راهی مجلس شود. «عبدالرضا مصری» با ۴۷ هزار و ۶۷۱ رای، «فضل الله رنجبر» با ۳۴ هزا رو ۱۳۸رای، «جهانبخش امینی» با ۳۱ هزار و ۷۸۲ رای و «ابراهیم رحیمی زنگنه» با ۲۹ هزار و ۹۸۶ رای نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

در مجلس یازدهم «عبدالرضا مصری»، «محمد رشیدی» و «ابراهیم عزیزی» نمایندگان مردم کرمانشاه هستند.

در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی هم «رستگار یوسفی» با کسب ۲۵ هزار و ۷۷۱ رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شد. یوسفی در مجلس دوازدهم جایگزین «آرش لهونی» نماینده کنونی مردم پاوه و اورامانات خواهد شد.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب نیز «فتح الله حسینی» با کسب ۳۸ هزار و ۴۳۴ رای به عنوان کاندیدای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شناخته شد تا در مجلس آینده جایگزین «شهریار حیدری» شود.

در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز «مجتبی بخشی پور» توانست با کسب ۳۰ هزار و ۵۳۷ رای به عنوان منتخب مردم این حوزه انتخابیه شناخته شود و برای بار دوم به مجلس راه یابد.

در حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین هم «وحید احمدی» با کسب ۳۲ هزار و ۵۷۶ رای منتخب مردم این حوزه انتخابیه شناخته شد تا در مجلس دوازدهم به جای « علی رضایی» نماینده مردم این دیار باشد.

«سیدجواد حسینی‌کیا» هم با کسب یازده هزار و ۱۲ رای، منتخب مردم سنقروکلیایی شد تا بار دیگر نماینده مردم این شهرستان باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا