آخرین خبرهمدان

چهار اصل و راهبرد انتخابات در استان همدان تحقق یافت

نماینده عالی دولت در استان همدان مطرح کرد: با هماهنگی، انسجام و برنامه‌ریزی که از ابتدای سال انجام شده بود، چهار اصل و راهبرد اعلامی از سوی مقام معظم رهبری برای برگزاری انتخابات، در استان همدان محقق شد.

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد  در دیدار با آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی اظهار داشت: باید به مردم بصیر ایران اسلامی تبریک گفت که با صلابت، استقامت و پایبندی به احکام قرآن و اسلام عزیز پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و یأس را بر دشمنان مستولی کردند.

وی افزود: با هماهنگی، انسجام و برنامه‌ریزی که از ابتدای سال انجام شده بود، چهار اصل و راهبرد اعلامی از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای برگزاری انتخابات، در استان همدان محقق شد.

استاندار همدان تصریح کرد: ستاد انتخابات کشور با راهبری دکتر وحیدی وزیر محترم کشور به خوبی مدیریت شد و ایشان در تمام مدت رأی‌گیری جویای روند برگزاری انتخابات در استانها بودند.

آیت‌الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی رئیس حوزه‌های علمیه استان همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری نیز در این دیدار بیان داشت: مردم شریف حضور پُررنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و انتخابات داشتند و باید قدردان این بصیرت ملت ایران اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه انتخابات طبق تأکیدات مقام معظم رهبری با نظم، شکوه و عزت مثال‌زدنی برگزار شد، خاطر نشان کرد: انسجام بین داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در استان و عدم تخریب یکدیگر باید الگوی دیگر داوطلبان باشد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا