خودرو

مدیرعامل سایپایدک خبر داد:
برگزاری طرح امداد نوروزی گروه سایپا از 24 اسفندماه و ارائه خدمات در بیش از 500 نمایندگی

مدیرعامل سایپایدک از برگزاری طرح امداد نوروزی گروه خودروسازی سایپا از 24 اسفندماه تا 14 فروردین ماه خبر داد و گفت: در طول مدت اجرای طرح، بیش از 500 نمایندگی به ارائه خدمات به مشتریان محترم خواهند پرداخت.
به گزارش سایپانیوز، مجتبی معظمی با اشاره به آمادگی کامل شبکه خدمات پس از فروش سایپا برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی، گفت: وظيفه ما، ايجاد اطمينان خاطر براي مشتريان در سفرهاي نوروزي است و با توجه به پیش بینی حجم مسافرت‌ها در ايام نوروز، نمايندگي‌هاي سايپا به همراه تيم‌هاي امدادي و پايگاه هاي امدادي ثابت و سيار، خدمات‌ مورد نیاز را به مسافران ارائه خواهند داد.

او افزود: تمام پيش بيني‌هاي لازم براي ارائه خدماتي جامع و كامل انجام شده و با وجود تامين مناسب قطعات، در مواقع ضروري نيز قطعات يدكي مورد نياز در كوتاهترين زمان ممكن به تمام نقاط كشور ارسال مي‌شود.

معظمی با اشاره به حضور فعال 547 ناوگان امدادی در قالب پایگاه های روزانه، شبانه و سیار در طرح امداد نوروزی گروه سایپا، گفت: ارائه خدمات امدادی و همچنین ارائه خدمات خودرو در محل شامل انجام سرویس های ادواری، نصب آپشن، انجام خدمات تعمیرگاهی سبک و … از جمله اقدامات قابل ارائه به مشتریان در این طرح ویژه خواهد بود.

مدیرعامل سایپایدک با بیان اینکه تیم های نظارت و بازرسی در تمام روزهای اجرای طرح بر کیفیت خدمات ارائه شده نظارت خواهند کرد، ادامه داد: تمام ناوگان امداد خودرو سایپا مجهز به سیستم ردیاب (AVL) بوده که در لحظه قابلیت کنترل از طریق مرکز تماس در سرتاسر کشور را دارد.

معظمی با اشاره به تاکید مدیریت ارشد گروه سایپا بر ارائه خدمات امدادی به مشتریان در کوتاه ترین زمان ممکن، خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، میانگین زمان ارائه خدمات امدادی در امدادخودرو سایپا به کمتر از 30 دقیقه کاهش یافته و همکاران ما در مرکز تماس امدادخودرو به طور 24 ساعته پاسخگوی تماس های مشتریان خواهند بود. هموطنان عزيز براي استفاده از خدمات امدادي در طول سفر مي‌توانند با شماره تلفن‌ 096550 تماس بگيرند. تمام تلاش همکاران ما در سایپایدک و امدادخودرو بر تامین رضایت مشتریان است تا با آرامش خاطر سفر خوشی را تجربه کنند.

1402/12/16

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا