آخرین خبرهمدان

رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در استان همدان

استاندار همدان با اشاره به اینکه ایمن سازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز از اولویت های دولت سیزدهم است از رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در این استان خبر داد.

به گزارش ماد_ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ی شورای راهبری وضعیت تصادفات استان همدان بیان داشت: جدیت و توجه به ایمنی راه‌ها باعث کاهش آمار تصادفات و فوتی‌ها شده است و باید بیش از پیش به رفع مشکلات، موانع و نقاط حادثه‌خیز پرداخت.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و پلیس راه با مدیریت راه‌ها و راهور با روان‌سازی ترافیک در شهرها در شرایط مختلف آب‌وهوایی به ویژه فصل زمستان، خدمات خوبی به مردم شریف استان ارایه کردند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه ایمن سازی جاده‌ها و رفع نقاط حادثه خیز از اولویت های دولت سیزدهم است از رفع ۳۱ نقطه حادثه خیز در این استان خبر داد

نماینده عالی دولت در استان همدان یادآور شد: گشت‌های نامحسوس پلیس‌راه تقویت و ۴۰ دستگاه مناسب برای استقرار در محورهای پرترافیک پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: آشکارسازی و بازنگری در نصب تابلوها، خط‌کشی و روشنایی جاده‌ها و معابر به ویژه روشنایی گردنه‌ی اسدآباد به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی تکمیل شد.

استاندار همدان خواستار اطلاع ‌رسانی از طریق صدا و سیما، نصب بنرها و بیلبوردها در ایام سفر با موضوع هشدارهای ترافیکی شد و گفت : استراحتگاه‌های موقت با عنوان ۶۰*۳۰ برای توقف و استراحت مسافران و ارایه خدمات پیش‌بینی شود.

وی خاطر نشان کرد: راه‌اندازی و تعمیر دوربین‌های ثبت تخلف غیرفعال در دستور کار است و پایگاه‌های امداد و نجات در محل مناسب مستقر می‌شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا