آخرین خبرخبر ویژهخبر یکسیاست کلانسیاسیسیاسی

گزارش وزیر کشور درباره انتخابات به کمیسیون امنیت ملی مجلس

استماع گزارش وزیر کشور درباره انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در دستور کار این هفته کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش ماد، مجلس شورای اسلامی در این هفته و در روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه در صحن علنی، بررسی طرح‌ها و لوایح مختلف را در دستور کار دارد و برخی از کمیسیون‌های مجلس نیز در این سه روز، جلسات خود را در مسائل مختلف برگزار خواهند کرد.

در این هفته اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با دعوت از احمدوحیدی وزیر کشور، گزارش انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را استماع خواهند کرد.

همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، بررسی لایحه حمایت از ایرانیان خارج از کشور را با حضور مسوولان ارشد در دستور کار دارند.

کمیسیون عمران مجلس نیز در این هفته از دستگاه های مختلف دعوت کرده است تا آخرین وضعیت کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان و تمهیدات لازم برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ را بحث و بررسی کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت و وزیر دادگستری هم در این هفته مهمان کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی است تا درباره عملکرد این سازمان و شرکت‌های تابع آن به اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس گزارش دهد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا