آخرین خبرقم

استاندار قم:
به دنبال کسب رتبه سوم کشور در مشارکت انتخابات ریاست جمهوری هستیم

استاندار قم با بیان اینکه قم درخصوص نرخ رشد مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نسبت به دوره یازدهم رتبه اول در کشور را به‌دست آورد، اظهار داشت: مدیریت استان به دنبال این است نرخ مشارکت مردم قم را در انتخابات ریاست جمهوری به حداکثر رسانده و جزء ۳ استان برتر در کشور قرار گیرد.

به گزارش ماد _ دکتر سیدمحمد آقامیری صبح امروز در اولین جلسه شورای اداری استان قم که به صورت وبیناری با حضور آیت‌الله رییسی برگزار شد، بیان کرد: شعاری که رهبر انقلاب برای سال ۱۴۰۳ انتخاب کردند برای مسئولین در حکم فرمان و دستور است و ما موظف به انجام آن هستیم.

وی افزود: برنامه کاری مدیران استان در سال ۱۴۰۳ باید از اذان صبح تا ساعت ۱۲ شب تنظیم شود؛ امسال کم‌تر استراحت خواهیم کرد تا بیشتر مشکلات مردم حل شود.

استاندار قم درادامه با اشاره به اقدامات مسئولان استان قم در سال گذشته اظهار داشت:‌ همانطور که مستحضرهستید در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ اتفاقات مثبتی در حوزه معیشت مردم در شاخص‌های کاهش تورم و کنترل بازار در استان رقم خورد که همه آن‌ها مرهون زحمات مدیران جهادی استان قم بود.

وی همچنین به برگزاری باشکوه برنامه‌های ملی و مذهبی در ماه‌های آخر سال دراستان اشاره کرد و گفت: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه پیام مهمی را به دشمنان رساند آن‌هم این بود که مردم قم همواره پای کار نظام و انقلاب هستند.

آقا میری تصریح کرد: در روز میلاد با سعادت امام زمان(عج) نیز مردم قم میزبان میلیونی زائران بودند و این جشن بزرگ بدون هیچ چالش و مشکلی به زیباترین شکل برگزار شد.

استاندار قم همچنین با اشاره به حضور حداکثری مردم قم در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: قم درخصوص نرخ رشد مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نسبت به دوره یازدهم رتبه اول در کشور را به‌دست آورد.

وی در ادامه تاکید کرد: اما نکته مهمی که باید مورد اهتمام همه مدیران استان قرار بگیرد این است که ما خردادماه ۱۴۰۴ انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر را داریم.

استاندار قم گفت: همانطور که مطلع هستید انتخابات ریاست جمهوری نسبت به انتخابات مجلس کاملا متفاوت است. لذا مدیریت استان به دنبال این است نرخ مشارکت مردم قم را در انتخابات ریاست جمهوری به حداکثر رسانده و جزء ۳ استان برتر در کشور باشیم.

وی عنوان کرد: واقعیت این است که مولفه اصلی مشارکت بالا، مردم هستند و ما به عنوان خادمین آنان باید این مردم شریف و متدین را تکریم کنیم.

وی ادامه داد: ما انتظار نداریم مدیران استان برخلاف قانون عمل کنند؛ اگر درخواستی از سوی مردم مطرح می‌شود که غیر قانونی است مدیران می‌توانند آنان را نسبت به این موضوع توجیه و آگاه کنند.

دکتر آقامیری تاکید کرد: مدیران استان باید بدانند که قوانین تفسیر دارند و باید تلاش کنند قانون را برای حل مشکل مردم منعطف نمایند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا