آخرین خبرایلام

با هر گونه قصور احتمالی در بیمارستان رازی ایلام برخورد می شود

استاندار ایلام پس از بازدید از بیمارستان رازی شهر ایلام و در پی گلایه‌مندی تعدادی از مراجعه‌کنندگان دستور تشکیل هیئتی در خصوص بررسی وضعیت این بیمارستان و برخورد با هر گونه قصور احتمالی را صادر کرد. 

به گزارش ماد _ دکتر حسن بهرام‌نیا صبح امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به منظور اطلاع از وضعیت دارویی، خدماتی، حضور پزشکان ،کادر و وضعیت محیطی بیمارستان رازی شهر ایلام بازدید به عمل آورد.

 

استاندار ایلام در این بازدید پس از صحبت با کادر درمانی از بخش‌های مختلف بیمارستان بازدید نمود و ضمن عیادت از بیماران و صحبت با همراهان بیماران، درخصوص گلایه‌مندی تعدادی از آنان خواستار تشکیل هیئت و گروهی با هماهنگی بازرسی استانداری برای بررسی وضعیت بیمارستان شد.

 

وی در ادامه خواستار برخورد قانونی با قصور احتمالی متولیان شد و گفت: در بازدید امروز گلایه‌مندی از طرف تعدادی از مراجعان وجود داشت که دستور داده شد بررسی کامل و دقیق انجام شود.

 

دکتر بهرام‌نیا گفت: قبل از شروع سال نو به رئیس دانشگاه علوم پزشکی اعلام شد که تمام بیمارستان‌های استان آمادگی کامل از نظر بهداشتی، دارویی و کادر بیمارستانی(پزشک پرستار و … )داشته باشند و در صورت نیاز به دارو برای بیمار، ترتیبی اتخاذ شود تا داروی مورد نیاز بیماران در خود بیمارستان تهیه شود.

 

وی افزود: هم‌اکنون بیمارستان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به بیماران و مردم را دارد البته مشکلات و گلایه‌هایی نیز از طرف مردم و همراهان بیماران در خصوص وضعیت و امکانات بیمارستان مطرح است که دستور بررسی داده شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا