آخرین خبرکرمانشاه

استاندار کرمانشاه:
به دنبال تولید آرد کامل و نان مقوی در استان هستیم

استاندار کرمانشاه گفت: به دنبال تولید "آرد کامل" و "نان مقوی" در استان هستیم تا سلامتی در جامعه ارتقاء و بسیاری از بیماری ها کاهش پیدا کند.

به گزارش ماد _ محمد طیب صحرایی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه آرد بیستون اظهار داشت: خوشبختانه استان کرمانشاه سال گذشته چهارمین تولید کننده گندم کشور بود و به لطف الهی و با زحمات کشاورزان و همچنین بارندگی های خوبی که داشتیم پیش بینی می شود که تقریباً همین عملکرد در سالجاری نیز تکرار شود.

وی با بیان اینکه تولید گندم محل تلاقی فعالیت بخش صنایع و بخش کشاورزی است، ادامه داد: تامین غذای سالم و مقوی یکی از دغدغه هایی است که باید برای مردم به صورت جدی آن را پیگیری کنیم و به دنبال این هستیم که انشاءالله هم کارخانجات آرد استان با ظرفیت خوبی کار کنند و هم اینکه امسال بتوانیم در تولید آرد ، “آرد کامل” را هم به سبد غذایی مردم اضافه کنیم.

استاندار کرمانشاه بازدید از این کارخانه را در راستای حرکت به سمت تولید “آرد کامل” و ” نان مقوی” برای در اختیار گذاشتن مردم عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همراهی کارخانجات داوطلب آرد استان و نانوایی ها بتوانیم به سمت تولید آرد کامل و نان مقوی حرکت کنیم زیرا تولید نان مقوی و آرد کامل منجر به ارتقاء سلامتی در جامعه می شود و همچنین منجر به کاهش بسیاری از بیماری ها از جمله دیابت خواهد شد.

وی لازمه حرکت در این مسیر را ایجاد یک زنجیره کامل بین کارخانجات آرد و نانوایی ها بیان کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا