اخبار استان هاهمدان

تشکیل ستاد تحقق‌بخشی شعار سال در استان همدان

معاون استاندار همدان گفت :به دستور استاندار همدان به‌زودی ستاد تحقق‌ بخشی شعار سال در این استان تشكيل می‌شود که در این راستا ٣٥ مأموريت و پروژه مرتبط با تحقق شعار سال توسط معاونت اقتصادی استانداری برای ٣٥ دستگاه دولتی و نهاد اجرايی اقتصادی استان تعيين شده كه ابلاغ می‌شود.

به گزارش ماد _ دکتر سید مجتبی حسینی در نخستین جلسه‌ی برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاههای اقتصادی استان همدان در سال جدید افزود: دستگاههای اقتصادی استان مكلفند تا ٢٠ فروردين‌ماه سال‌جاری پيشنهادات و برنامه‌های عملياتی خلاقانه و نوآورانه خود را به منظور تحقق شعار سال به استانداری ارسال نمايند.

معاون اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه عملكرد و پيشرفت برنامه‌ی دستگاههای اقتصادی استان به صورت مستمر ارزيابی می‌شود، یادآور شد: تكريم ارباب رجوع و افزايش رضايتمندی مردم از دستگاههای اجرايی و بانكها باید بيش از گذشته در دستور كار قرار گيرد.

حسینی تصریح کرد: مشاركت مردم در اقتصاد بايد با اقناع‌سازی و شفافيت كامل دنبال شود تا با اطمينان خاطر از سوی مردم مورد استقبال قرار گیرد لذا باید با آموزش و آگاهی‌بخشی به سمتی حركت كنيم که بتوانیم جهش توليد و رشد اقتصادی پویا و مولد را با کمک مردم شریف در استان همدان شاهد باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا