حوادث

معمای قتل شوهر با چکش

زن تبعه افغانستان که متهم است شوهرش را با ضربه‌های چکش به قتل رسانده، دیروز با تغییر اعترافاتش ادعای عجیبی را مطرح کرد.

مریم، زن جوان تبعه افغانستان متهم است بیست‌وهفتم اسفند سال گذشته شوهرش را در پی اختلاف خانوادگی با ضربه‌های چکش در رختخواب خانه‌شان در حوالی میدان خراسان پایتخت به قتل رسانده است.
زن جوان در تحقیقات اولیه گفته بود به‌خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشته، او را در خواب با ضربه‌های چاقو کشته بود.
مریم دیروز برای تحقیقات به شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل و با مطرح‌کردن ادعای عجیب مدعی شد قاتل نیست و عاملان جنایت سه مرد نقاب‌دار بودند.
متهم به قتل در جریان تحقیقات بازپرس جنایی گفت: هشت سال قبل در افغانستان با شوهرم ازدواج کردم و دو پسر خردسال داریم. از چهار سال قبل به تهران آمدیم. او در کارگاه خیاطی کار می‌کرد و من در خانه خیاطی می‌کردم. مدتی بود به رفتارهای شوهرم شک کرده و تصور می‌کردم به من خیانت می‌کند که همین باعث دعوا و درگیری‌مان شده بود. وی افزود: نیمه‌شب بیست‌وهفتم اسفند برای خوردن سحری از خواب بیدار شدم. در آشپزخانه بودم که صدای ضربه‌هایی به در آپارتمان را شنیدم. تصور کردم زن همسایه است که دوباره با شوهرش دعوا کرده و نیاز به کمک دارد. بعد از بازکردن در سه مرد نقاب‌دار با زور وارد خانه‌مان شدند.
خواستم فریاد بزنم و کمک بخواهم که یکی از آنها زیر گلویم چاقو گذاشت. ۱۲میلیون تومان دستمزد خودم را از داخل کمد برداشتند. بعد سراغ ۴۵میلیون تومان پول شوهرم رفتند که بابت فروش خانه شراکتی در افغانستان از برادرش گرفته بود.
متهم ادامه داد: یکی از مهاجمان تراشه‌ای را روی بدنم زد و گفت هر حرکتی انجام دهم را زیر نظر دارند. گوشی‌ام را هم گرفتند و بعد از دقایقی پس دادند و گفتند در آن نیز ردیاب گذاشتند. اگر از تهران خارج شوم یا به پلیس اطلاع دهم مرا پیدا می‌کنند و من و دو پسرم را به قتل می‌رسانند. ساعاتی بعد من و دو بچه‌ام را رها کردند و گفتند باید خانه را ترک کنیم. اگر به کسی تلفن بزنم شوهرم را به قتل می‌رسانند. از ترس جان‌مان به خانه عمه‌ام رفتیم تا در امان باشیم.
وی گفت: یک شبانه‌روز گذشت و از شوهرم خبری نشد. دل‌نگران بودم. می‌ترسیدم به خانه بازگردم و ردیاب فعال شود. از زن همسایه خواستم به خانه‌مان برود که او قفل در را شکست و بعد از ورود به خانه با جسد همسرم که با ضربه چکش کشته شده بود روبه‌رو گردید. من هم سریع راهی خانه شدم و با پلیس تماس گرفتم.
محسن اختیاری، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با اظهارات ضدونقیض این زن او همچنان در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا