آخرین خبر

۵ هزار سمنانی واجد شرایط دریافت زمین طرح جوانی جمعیت هستند 

نماینده عالی دولت در استان سمنان با اشاره به اینکه ۵ هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت زمین طرح جوانی جمعیت در سمنان وجود دارد، از آمادگی کامل این استان برای تامین و اعطاء زمین به تمامی متقاضیان طرح فرزند آوری در قالب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خبرداد.

به گزارش ماد _ سید محمد رضا هاشمی در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان سمنان بیان داشت: انشاالله با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی های آتی، بتوانیم در حوزه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده جز استان های موفق کشور باشیم.

 

وی افزود: بیش از ۵ هزار نفر متقاضی واجد شرایط دریافت زمین رایگان در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود دارد.

 

هاشمی خاطر نشان کرد: تاکنون و طی یک مرحله تعداد یک هزار و ۳۰۰ قطعه و در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز یک هزار و ۱۵۸ قطعه دیگر به متقاضیان واگذار گردید.

 

وی بیان داشت: برپایی مهد کودک در فضای ادارات کل و دستگاه های اجرایی ویژه بانوان شاغل دارای فرزند از مصوبات این ستاد بوده که نیاز است همگان به این مهم توجه ویژه تر داشته باشند‌.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: در راستای تحقق ابر پروژه دولت مردمی سیزدهم، اقدامات از قبیل اعطاء جهیزیه، ملاقات و دیدار چهره به چهره، گره گشایی از مشکلات و اعطاء زمین رایگان به متقاضیان و به منظور امید آفرینی اطلاع رسانی و تبیین شود.

 

هاشمی عنوان داشت: با تصویب و ابلاغ و اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده خلاء قانونی در این حوزه نداریم و اقدامات و بسته های بسیار مطلوبی در قالب این قانون ویژه تسهیل ازدواج و ارتقاء فرزند آوری دیده شده است.

 

استاندار سمنان گفت: همه باید بدانیم که فرزند بیشتر باعث نشاط و شادابی حوزه خانواده بوده و بویژه در آینده و سالخوردگی والدین، تاثیر شایانی در تحکیم بنیان خانواده خواهد داشت

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا