کرمانشاه

کرمانشاهی‌ها در نوروز ۱۴۰۱ منتظر “شهر زیبا” هستند

استاندار كرمانشاه گفت:  داشتن یک “شهر زیبا” مطالبه جدی شهروندان کرمانشاه از شهرداران در نوروز ۱۴۰۱ است.

 

 

 به گزارش پايگاه خبری تحلیلی ماد، بهمن اميري مقدم در نشست شورای سازمان همیاری شهرداریهای استان کرمانشاه که با حضور معاون عمرانی استاندار کرمانشاه، مدیران کل دفتر فنی و شهری استانداری، مدیر سازمان همیاری‌‌ها و شهرداران شهرهای مختلف استان برگزار شد؛ عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز شهرداری‌ها باید از هم اکنون تمام توان خود را برای مهیا کردن یک شهر زیبا به کار گیرند.

 وی یادآور شد: البته باید تمامی ادارات دولتی، اصناف و شهروندان در زیباسازی شهر به مجموعه شهرداری کمک کنند.

 استاندار کرمانشاه با تاکید بر ضرورت ایجاد نشاط در شهرها گفت: شهرداری‌ها  توسعه و نوسازی فضاهای تفریحی، پارک‌ها و شهربازی در سطح شهر ها را در دستور کار قرار دهند تا خانواده ها بتوانند به بهترین شکل از آن بهره مند شوند‌.

 وی عنوان کرد: عملکرد شهرداران طی ایام نوروز و در طرح زیباسازی شهرها و همچین نوآوری ها و تحول آفرینی های آن ها در همه عرصه ها با دقت بررسی می شود.

 امیری مقدم تاکید کرد: حس زندگی باید در شهرهای ما جاری باشد و شهروندان از فضای شهر احساس لذت کنند.

 وی در ادامه سخنانش با تاکید بر نقش آفرینی سازمان همیاری ها در توسعه و رونق اقتصادی استان، عنوان کرد: سازمان همیاری ها باید در کنار کمک به شهرداری ها، با سامان بیشتر و برنامه ریزی‌های مناسب در حوزه های مختلف به توسعه اقتصادی استان و رونق اشتغال کمک کند.

 مدیر ارشد استان همچنین بیان کرد: استان کرمانشاه به دلیل همجواری با کشور عراق از یک ظرفیت مناسب برای توسعه گردشگری سلامت برخوردار است و مجموعه همیاری شهرداری ها با توجه به ظرفیتی که دارد؛ می تواند با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به توسعه این بخش کمک کند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا