قضاییکرمانشاه

ممنوعیت اعطای مرخصی به عاملان تیراندازی و قاچاقچیان اسلحه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از ممنوعیت اعطای مرخصی به عاملان تیراندازی و قاچاقچیان اسلحه در استان خبر داد. 

 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد، “شهرام کرمی” در جلسه پیشگیری و مقابله با جرم تیراندازی که در سالن جلسات شهید قدوسی دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مواردی که باعث ایجاد ناامنی می شود تیراندازی هایی است که تقریبا هر روز در کرمانشاه اتفاق می افتد. 

وی ادامه داد: تیراندازی از جمله جرائم خشنی است که دستگاه قضائی و پلیس از مدت ها قبل برخوردهای قاطعانه خود را با آن آغاز کرده و در چند ماه اخیر نیز اقدامات خوبی در راستای پیشگیری و اقدامات مقابله ای صورت گرفته است.

کرمی تصریح کرد: در همین راستا اخیرا نیز دستور لغو مرخصی عاملان تیراندازی و قاچاقچیان اسلحه صادر شده است تا از یک سو امکان حضور این افراد تا پایان دوران محکومیت در جامعه و تکرار جرم فراهم نشود و از سوی دیگر درس عبرتی باشد برای سایر افرادی که نیات مشابهی را در سر می پرورانند.

دادستان کرمانشاه با اشاره به دستگیری تعدادی از عاملان تیراندازی طی 2 هفته اخیر در سطح استان، گفت: به جرائم این افراد به صورت ویژه در 3 شعبه که برای این جرائم تشکیل شده رسیدگی و احکام لازم هم برای مجرمان صادر شده است.

وی همچنین با تقدیر از جدیت و اهتمام پلیس در برخورد با مجرمان و خصوصا عاملان تیراندازی، گفت: ماموران جان برکف پلیس مجاهدانه برای برقراری امنیت تلاش می کنند که نمونه آن ها شهید “پوریا نظری” بود که برای تامین امنیت جامعه جان خود را فدا کرد.

کرمی در پایان برخورد با جرائم دیگر مانند خرده فروشان مواد مخدر را از دیگر موضوعات مورد اهتمام دستگاه قضائی برشمرد و گفت: در هفته های اخیر 3 واحد در شهر کرمانشاه که محلی برای تهیه و توزیع مواد مخدر تبدیل شده بود تخریب و مقداری مواد مخدر هم کشف شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا