اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

تلاش های شبانه روزی پلیس برای برقراری امنیت قابل تقدیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تلاش های شبانه روزی پلیس برای برقراری امنیت در جامعه گفت: امروز همه ما شاهد مجاهدت و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی هستیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد، آیت الله مصطفی علما در همایش ائمه جمعه استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شهادت مظلومانه مامور پلیس کرمانشاه یکی از نمونه‌های از خودگذشتگی ماموران انتظامی و تلاش و مجاهدت آن هاست که برای تامین امنیت جامعه از جان مایه میگذارند.

وی با اشاره به دستگیری عاملان شهادت مامور انتظامی کرمانشاه در سریعترین زمان ممکن، گفت: این سرعت عمل نشانگر اشراف اطلاعاتی پلیس و برخورد قاطعانه آن ها با اشرار و مجرمان است که جای تقدیر دارد.

 امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: مجوزهایی که برای فعالیت کارگاه های تولیدی لازم است باید به سرعت و در سریعترین زمان ممکن صادر شود تا در امر اشتغالزایی وقفه ای ایجاد نشود.

آیت الله علما افزود: در شرایط کنونی تا می توانیم باید در زمینه اشتغالزایی تسهیل ایجاد کنیم و مجوزهای لازم در اسرع وقت صادر شود.

وی ادامه داد: امروز همه باید برای ایجاد اشتغال و افزایش امیدواری در میان مردم تلاش کنیم و امیدوارم استاندار کرمانشاه با لحاظ قرار دادن این موضوعات تسهیل گری لازم را داشته باشد.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: بدون شک فراهم کردن فرصت شغلی برای جوانان و کمک به سرمایه‌گذاران باعث رونق اقتصادی و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم با جهاد تبیین پاسدار انقلاب و حافظ ارزش های والای آن باشیم.

آیت الله علما با بیان اینکه بسیاری اتفاقات تاریخی توسط کتاب قرآن تبیین شده است، افزود: اگر این تبیین ها نبود ما یا از حقایق مطلع نمیشدیم و یا به شکل وارونه آن را برایمان نقل می کردند و باعث می‌شد تا در گمراهی بمانیم.

وی تاکید کرد: امروز همه باید بلندگوی اسلام، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و واقعیت های انقلاب و دوران پیش و پس از آن را بازگو کنیم تا دشمنان نتوانند تفسیر به رای کرده و به تحریف واقعیت بپردازند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا