اقتصادیکرمانشاهکشاورزی

برگزاری جلسه برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال در مرکز تحقیقات کشاورزی

جلسه هماهنگی برنامه ریزی مرکز تحقیقات،آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه در راستای تحقق شعار سال با حضور مهندس قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه، دکتر صفوی معاون تولیدات گیاهی، دکتر پرور معاون امور دام، مهرابی مدیر ترویج کشاورزی، دکتر خمیس آبادی رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی، قیطولی معاون پژوهشی مرکز، صادقی معاون پشتیبانی و برنامه ریزی مرکز تحقیقات و امیری معاون آموزش در محل جلسات مرکز تحقیقات برگزار شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد ،مهندس قاسمی در این جلسه ضمن خداقوت به همکاران مرکز تحقیقات،آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان، گفت: هدف از حضور در مرکز تحقیقات کشاورزی بازدید از بخش های مختلف تحقیقاتی، آشنایی با همکاران و هماهنگی جهت تحقق شعار سال است.

 

مهندس قاسمی در ادامه گفت: یکی از مراکز تاثیرگذار در حوزه افزایش دانش و ارتقای تولید در حوزه کشاورزی، مرکز تحقیقات کشاورزی است.

مهندس قاسمی سپس با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال ۱۴۰۱ و ضرورت تحقق آن ،افزود: می بایست با همفکری و اجرای برنامه های آموزشی، نوآوری ها و دانش روز در عرصه های کشاورزی نفوذ نموده و ضریب دانش در عرصه های کشاورزی افزایش یابد.

مهندس قاسمی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق شعار سال در بخش کشاورزی ،بعنوان یکی از بخش های تاثیرگذار در اقتصاد استان، در برنامه های توسعه ای طراحی شده، توسعه کشاورزی کرمانشاه به صورت ویژه دیده شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت برنامه های مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گفت: ضرورت دارد یک جلسه قرارگاه عملیاتی در راستای تحقق شعار سال با عنوان «قرارگاه دانش بنیان» با محوریت مرکز تحقیقات کشاورزی تشکیل شود.

مهندس قاسمی در ادامه گفت: در این قرارگاه مشکلات و مسائل حوزه تولیدات دانش بنیان و راهکارهای نفوذ بیشتر دانش را دنبال خواهیم نمود.

 

مهندس قاسمی سپس به ارائه برنامه های اجرایی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه جهت مقابله با شرایط خشکسالی با توجه به وسعت اراضی دیم استان پرداخت.

دکتر خمیس آبادی نیز در این جلسه ضمن خوشامدگویی خدمت مهندس قاسمی و مدیران سازمان جهاد کشاورزی ، به اهداف تشکیل جلسه مذکور جهت هماهنگی و برنامه ریزی در راستای تحقق شعار سال پرداخت و گفت: هدف از چنین جلساتی، برنامه ریزی برای اجرای برنامه ها و پروژه های دانش محور جهت افزایش ضریب نفوذ دانش در حوزه کشاورزی، و همفکری و استفاده از رهنمودها و نیازسنجی در جهت تحقق شعار سال است.

در ادامه جلسه سایر اعضا به بیان برنامه ها در حوزه ضریب نفوذ دانش پرداختند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا