اجتماعیکرمانشاه

‍ شهردار کرمانشاه: پیشرفت 20 درصدی تقاطع غیرهمسطح “سپاه”/ پروژه سال آینده به بهره برداری می‌رسد

شهردار کرمانشاه با اشاره به پیشرفت حدود 20 درصدی تقاطع غیرهمسطح سپاه، گفت: درصورت تامین اعتبار، سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، دکتر نادر نوروزی با اشاره به تعطیل 12 ماهه عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح سپاه، گفت: این پروژه قرار بود در یک بازه زمانی 18 ماهه به بهره برداری برسد که متاسفانه بنا به دلایلی کار پروژه 12 ماه تعطیل شد.

 

وی افزود: با توجه به ضرورت اجرای این پروژه جهت روان سازی ترافیک محدوده میدان سپاه، جلساتی برای فعالسازی دوباره این پروژه برگزار شد و در حال حاضر این پروژه مجددا آغاز به کار کرده است.

 

نوروزی به پیشرفت حدود 15 تا 20 درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: قرار گاه خاتم(ص) پیمانکار این پروژه است و مقرر کرده ایم با انجام کار فشرده این پروژه نهایتا ظرف 12 تا 15 آینده به بهره برداری برسد.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه این پروژه در ابتدا تنها بصورت یک تقاطع روگذر تعریف شده بود، گفت: در حال حاضر مطالعات اجرای بخش زیرگذر پروژه هم در حال انجام است تا بتوانیم یک تقاطع کامل را در میدان سپاه احداث کنیم.

 

نوروزی با اشاره به برآورد اعتباری 340 میلیارد تومانی برای اجرای دو تقاطع وکیل آقا و میدان سپاه، گفت: این اعتبار مربوط به گذشته است و با توجه به افزایش قیمت ها در پی تعدیل آن هستیم تا بتوانیم این پروژه را اجرایی کنیم.

 

وی تاکید کرد: با توجه به افزایش قیمت ها قطعا اعتبار بیشتری برای اجرای این پروژه ها نیاز است.

 

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه اعتبار پروژه تماما از سوی شهرداری کرمانشاه تامین می شود، گفت: اگر استانداری هم در این زمینه همکاری کند قطعا کمک بزرگی خواهد بود، اما در حال حاضر اعتبار لازم را برای این پروژه در بودجه امسال شهرداری لحاظ کرده ایم.

 

نوروزی ابراز امیدواری کرد درصورت تامین اعتبار این پروژه سال آینده به بهره برداری برسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا