انتظامی ، امنیتیکرمانشاه

انهدام باند سرقت قطعات خودرو در کرمانشاه/کشف ۴۶ فقره سرقت  

به گزارش پایگاه خبری ماد ، سرهنگ “علیرضا دلیری” اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقعات قطعات خودرو خصوصا پنل و ایربگ های آن ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۲۴ الهیه با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی اعضای یک باند ۳ نفره همراه با یک دستگاه خودرو پژو پارس شده و پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت زیر پل مدافع حرم موفق به توقیف آن شدند.

 

سرهنگ دلیری با اشاره به دستگیری هر ۳ عضو باند خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۴۶ فقره سرقت در شهر کرمانشاه اعتراف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: در بازرسی از خودرو سارقان که پلاک های آن نیز تقلبی بود و همچنین مخفیگاه آن ها ۴۶ قطعه وسایل سرقتی خودرو که عمدتا پنل بود کشف شد.

 

وی همچنین به فوت یکی از کارگران شهرداری در حین تعقیب و گریز اشاره کرد و گفت: متاسفانه این نیروی زحمتکش شهرداری توسط خودرو سارقان زیر گرفته شد و به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

 

سرهنگ دلیری در پایان گفت: پلیس مقتدرانه با سارقان و عوامل ناامنی جامعه برخورد و اجازه نمی دهد عده ای با هر نیت و انگیزه ای به ایجاد ناامنی برای مردم بپردازند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا