اجتماعی

2 ترور مذهبی در 2 روز

ماد: طی دیروز و امروز 2 ترور مذهبی برنامه ریزی شد، یکی برکام و دیگری ناکام.

به گزارش ماد به نقل از رسانه ها،روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی  طی اطلاعیه ای از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به گروه به اصطلاح جیش‌العدل  خبر داد. بر طبق آنچه در این اطلاعیه آمده، ترور امام جمعه مشهد در دستور کار آنان قرار داشت که ناکام ماند و اعضاء دستگیر شدند.

در خبری دیگر اما این مولوی عبدالواحد ریگی امام جمعه مسجد امام حسین(ع) شهرستان خاش بود که توسط افراد نامعلومی ربوده و با شلیک گلوله کشته شد تا شرق کشور باز هم رنگ خون ببیند، اینبار در سطح امامان جمعه.

به گفته دادستان مرکز استان سیستان و بلوچستان،افراد ناشناس از درب پشتی مجسد وی را صدا کرده و سوار یک خودروی پژو بدون پلاک می‌کنند.

به گفته این مقام قضایی، بعد اطلاع از ربوده شدن مولوی عبدالواحد با دستور دادستان شهرستان برای تحقیق روی پرونده بازپرس تعیین شده بود و تمام نیروها برای پیدا کردن مولوی عبدالواحد و شناسایی آدم ربایان مامور شده بودند که متاسفانه به نظر می‌رسد متهمان بعد از ربایش اقدام به قتل مولوی عبدالواحد کرده‌اند.

وی افزود: امروز جسد مولوی عبدالواحد در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان خاش در حالی که ۳ گلوله به وی شلیک شده بود که گلوله‌ها از ناحیه سر خارج شده است، کشف شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا