انتظامی ، امنیتیخبر یککرمانشاه

سردار رادان،
خانواده شهدا برای جامعه اسلامی پر از فیض و برکت هستند  

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است، گفت: خانواده شهید بودن مدال افتخاری است که تا ابد بر سینه آن‌ها می‌درخشد.

به گزارش خبرنگار ماد ، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان عصر امروز _سه‌شنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه_ در جریان سفر به کرمانشاه و دیدار با خانواده شهید والامقام «احمد محمدی»، اظهار کرد: شهادت مقام پرفیضی است که خداوند متعال نصیب مقرب‌ترین و پاک‌ترین بندگان خود می‌کند.

 

وی افزود: شهادت راه پرافتخاری است که خداوند سبحان آن را در مسیر بهترین بندگان خود قرار می‌دهد و خوشا به سعادت آن‌هایی که در این راه و مسیر پرافتخار قدم می‌گذارند.

 

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با بیان اینکه اجر و پاداش خانواده معظم شهدا کمتر از شهیدان نیست، افزود: آن‌ها باید در برابر مصائب، صبر و شکیبایی پیشه کنند و تحمل داشته باشند تا در اجر شهید عزیزشان سهیم باشند.

 

وی با بیان اینکه وجود خانواده شهدا برای جامعه اسلامی ما پر از فیض و برکت است، خاطرنشان کرد: خانواده شهید بودن مدال افتخاری است که تا ابد بر سینه آن‌ها می‌درخشد.

 

سردار رادان با بیان اینکه شهدا «عند ربهم یرزقونند»، گفت: از خداوند متعال می‌خواهیم که عاقبت ما را شهادت و عاقبت بخیری قرار دهد و کمک کند تا در این دنیا شرمنده خانواده شهدا نباشیم.

 

وی تصریح کرد: شهدای والامقام جزو مقربان و برگزیدگان درگاه الهی هستند که راه صدساله را یک شبه پیموده و عاقبت بخیری در دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان آوردند و جاودانه شدند.

 

در این دیدار فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی با اهدای لوح و هدایایی از خانواده شهید احمد محمدی تجلیل کرد.

 

کارمند شهید احمد محمدی در تاریخ بیست‌ویکم مرداد ۱۳۹۵ و در درگیری با سارقان مسلح در شهر سرپل‌ذهاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا