کرمانشاه

مدیر امور شهر شهرداری کرمانشاه:
آغاز طرح ساماندهی ضایعاتی های شهر کرمانشاه

مدیر امور شهر شهرداری کرمانشاه گفت :طرح ساماندهی و برخورد با ضایعاتی های سطح شهر کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ماد، مهندس موحد مدیر امور شهر شهرداری کرمانشاه با بیان این مطلب گفت: متاسفانه وجود تعداد زیادی ضایعاتی در سطح شهر چهره نامناسبی را برای کلانشهر کرمانشاه بوجود آورده است و سبب گسترش زباله گردی و معضلات دیگری شده است لذا با هماهنگی های صورت گرفته با دادگستری ،نیروی انتظامی ،فرمانداری و شهرداری کرمانشاه ساماندهی این ضایعاتی ها در دستور کار قرار گرفت و از امروز برخورد با متخلفان آغاز شد.

وی افزود: بیش از ۲۰۰ واحد صنفی ضایعاتی در سطح شهر در زمینه خرید و فروش ضایعات آهن، پلاستیک و … فعالیت دارند و چون این واحدها غیر مجاز هستند باعث خرید و فروش اجناس سرقتی و زباله گردی هستند.

مدیر امور شهر شهرداری کرمانشاه افزود: اغلب این واحدی غیر مجاز ضایعات در جعفر آباد،ملاحسینی،کمربندی غربی،دولت آباد،آناهیتا و برخی نقاط شهر هستند که طرح برخورد و ساماندهی این واحدها از کمربندی غربی آغاز و طی چند روز آینده تمام سطح شهر از وجود ضایعاتی های غیر مجاز پاک خواهد شد.

مهندس موحد ادامه داد: در گذشته نیز این طرح انجام شده اما ناقص و بدون کارشناسی بوده اما این بار با هماهنگی خوب صورت گرفته با دستگاه های مختلف و دستور قاطع مقامات قضایی و انتظامی این طرح با جدیت و قاطعیت بیشتری اجرا می گردد.

وی در پایان گفت: امیدواریم با اجرای این طرح و همکاری بیشتر شهروندان شاهد چهره زیباتری از شهر کرمانشاه باشیم و بسیاری از معضلاتی که بواسطه این ضایعاتی ها بوجود آمده بود مرتفع گردد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا