کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه:
تربیت فرزند برای آینده کشور از وظایف شرعی و انسانی است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه: تربیت فرزندان شایسته برای فردای کشور از وظایف شرعی و انسانی والدین است.

به گزارش خبرنگار ماد، نماز پرشکوه جمعه این هفته در کرمانشاه با حضور پر شور مردم ولایت مدار به امامت آیت‌الله مصطفی علماء نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در محل مسجد جامع برگزار شد.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به تاکیدات پر شمار آیات و روایات نسبت به اهمیت تربیت فرزندان، از والدین درخواست نمود از فرزندان در برابر آسیبهای فضای مجازی مراقبت کنند.

 

وی با اشاره به اهمیت خانواده به عنوان یک نهاد بنیادی در تربیت فرزندان گفت:  والدین محترم باید ضمن تربیت درست و منطقی فرزندان از آنان در برابر پیامدهای منفی فضای مجازی مراقبت کنند.
این استاد برجسته حوزه های علمیه از خانواده به عنوان  یک نهاد بنیادی  نام برد  و خاطر نشان کرد:  نقش تربیتی خانواده در شکل گیری شخصیت  کودکان و نوجوانان موثر است.

نماینده  ولی فقیه در استان کرمانشاه  در ادامه با اشاره به دیدار اخیر طلاب و مبلغین دینی با رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در این دیدار به اهمیت تبلیغ به روز و تاثیرگذار با ابزار‌های نوین تاکید کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه  سپس به ۲۶ تیر سالروز تاسیس شورای نگهبان اشاره کرد و اظهار داشت: شورای نگهبان یک نهاد انقلابی و موثر در جمهوری اسلامی ایران است.
وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات در دستگیری عاملان شهادت دو پاسدار مدافع امنیت قدردانی کرد

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا