کرمانشاه

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه:
انجام ۱۵ مورد قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه  

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت :۱۵ مورد قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز و اعاده وضع به حال سابق در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه انجام شد .

به گزارش خبرنگار ماد، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تعداد ۱۵ فقره ـ دیوار کشی ـ محوطه سازی و ابنیه‌های غیر مجاز در مورخ ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ در دهستان الهیارخانی ـ روستا‌های چشمه‌باغ و دوآب در اراضی کشاورزی شهرستان کرمانشاه قلع و قمع شد.

مهندس کریمی با قدردانی از دستگا‌هایی که در انجام حکم قلع و قمع همکاری داشته اند اظهار داشت: با جدیت در راستای پدیده زمین‌خواری و همچنین تغییر کاربری اراضی کشاورزی و باغات برخورد خواهد شد و این رویه ادامه خواهد داشت.

کریمی با هشدار به احداث کنندگان بنا در اراضی کشاورزی، به مردم توصیه کرد از خرید ملک‌های بدون مجوز که در اراضی زراعی و باغی هستند خودداری کرده و در دام کلاهبرداران و سودجویان قرار نگیرند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه افزود: مردم کرمانشاه هرگونه تغییر کاربری در اراضی کشاورزی را می‌توانند از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا از سود جویی ‏برخی افراد و تخریب اراضی ارزشمند کشاورزی که ضامن امنیت غذایی جامعه است جلوگیری شود

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا