آخرین خبرهمدان

همدان اولین استان در تعیین تکلیف واحد‌های مسکن مهر ناتمام

استاندار همدان از تعیین تکلیف ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام این استان خبر داد و گفت : همدان اولین استان کشور است که این موضوع را حل و تعیین تکلیف کرده که تحقق این مهم مرهون همراهی و حمایت خوب دستگاه‌های نظارتی است.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ علیرضا قاسمی‌فرزاد در‌ دهمین جلسه‌ی شورای عالی تأمین مسکن بیان داشت: احداث مسکن در سطح استان همدان به ۳۱ هزار و ۷۱۱ واحد افزایش یافته که ۱۷ هزار ۶۱۱ واحد در شهرها و ۱۴ هزار و ۱۰۰ واحد در روستاها قرار دارد

وی با بیان اینکه برای تکمیل طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان ۲۷۰۰ هکتار اراضی شناسایی و در حال توافق با مالکین آنها هستیم، افزود: زمین طرح نهضت ملی مسکن در ۲۸ شهر استان تأمین شده و در ۴ شهر دیگر روند تأمین زمین در حال انجام است.

استاندار همدان در ادامه از تعیین تکلیف ۱۵۰۰ واحد مسکن مهر ناتمام این استان خبر داد و گفت : همدان اولین استان کشور است که این موضوع را حل و تعیین تکلیف کرده که تحقق این مهم مرهون همراهی و حمایت خوب دستگاه‌های نظارتی است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه تأمین زمین برای خانواده‌های واجد شرایط دارای سه فرزند در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک تکلیف است، یاد آور شد: تحویل اراضی واجدین شرایط طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هفته دولت انجام خواهد شد.

 

وی همچنین گریزی به توافق با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) زد و اظهار داشت: ۱۵ هزار واحد مسکونی طبق توافق با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام‌حسن مجتبی(علیه‌السلام) در سطح استان برای محرومین احداث می‌شود که طبق توافقات صورت‌گرفته تأمین زمین به عهده دولت مردمیِ ایران قوی بوده و ساخت واحدها با قرارگاه محرومیت‌زدایی امام‌حسن‌مجتبی(ع) خواهد بود.

نماینده عالی دولت در استان همدان خاطر نشان کرد: برای اولین بار در کشور هزینه عوارض صدور پروانه ساختمانی در سطح استان همدان به طور یکسان مبلغ ۴ میلیون تومان تعیین گردیده که این مصوبه در تمامی شهرهای استان در حال اجرا است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا