کرمانشاه

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه،
ساماندهی محله آقاجان با جدیت در اولویت قرار گیرد  

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به ضرورت ساماندهی محلات حاشیه‌نشین گفت: ساماندهی محله «آقاجان» شهر کرمانشاه با جدیت و در اولویت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ماد، شهرام کرمی در نشست پیگیری اقدامات و ساماندهی محله آقاجان که امروز _شنبه، بیست و دوم مهرماه_ با حضور مدیران استانی در دادگستری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: بعد از اقدامات خوب روزهای اول، کار رها شد، بنابراین از همه سازمان‌ها، نهادها و ادارات مربوطه می‌خواهیم به تعهدات خود پایبند باشند و کار را با جدیت در اولویت قرار دهند و دنبال کنند.

 

وی افزود: اقدامات انجام شده در محله آقاجان قدری از عمق فاجعه این محله کاسته است، چرا که فاجعه به قدری عمیق است که با این اقدامات به نتیجه شایسته و دلخواه نخواهد رسید.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به دادستان مرکز استان دستور داد که در جلسه آتی برای مدیران و مسئولانی که در انجام کارهای مربوطه کوتاهی کنند، پرونده قضائی تشکیل داده و به عنوان ترک فعل مدیران به آن رسیدگی کند.

 

در ادامه این جلسه علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز مجموعه اقدامات انجام شده در محله آقاجان را شایسته و کافی ندانست و گفت: این موضوع را یک موضوع همگانی باید بدانیم و آن را جبهه‌بندی نکنیم.

 

وی افزود: این موضوع، مشکل استان است و همگی در رفع آن مسئول هستیم و به این افراد که در این محله دچار بیماری هستند، اعم از اعتیاد و سایر موارد همانند خانواده خود نگاه کنیم و در رفع مشکل آن‌ها تلاش کنیم.

 

در ادامه برخی مشکلات اولویت‌دار این محله احصاء و بر رفع سریع آن‌ها تاکید و مقرر شد در جلسه آتی که در اوایل آذرماه تشکیل خواهد شد، گزارش مستند هر یک از مدیران ذی‌ربط ارائه شود.

 

در ادامه نشست همچنین محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه به عنوان مدیر میدانی که مسئولیت نظارت و پیگیری را برعهده دارد و گروه در انجام کارها نیاز به هماهنگی با ایشان دارند، انتخاب شد

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا