کرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه؛
کشاورزی در اداره جامعه و امیدواری مردم بسیار موثر است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: بعد از امنیت و سلامت این کشاورزی است که در اداره جامعه و امیدواری مردم حرف اول را می زند.

به گزارش خبرنگار ماد، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در دیدار با رئیس و مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از کشاورزی به عنوان حرکتی عبادی یاد کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه گفت: بعد از بحث امنیت و سلامت مهم‌ترین بحثی که در اداره جامعه مؤثر است، اداره زندگی مردم است و جهاد کشاورزی تأثیر بسزایی در زندگی مردم دارد، زیرا اگر کارها در این دستگاه به خوبی انجام شود، در زندگی مردم تأثیر مستقیمی دارد و بالعکس آن هم مصداق دارد.

 

وی با اشاره به اهمیت کشاورزی و دامداری گفت: شخصاً برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی را پیگیری می‌کنم، زیرا موفقیت و عدم موفقیت این دستگاه در حیات و ممات جامعه تأثیر دارد.

 

حجت‌الاسلام غفوری اظهار کرد: امروز در دنیا امنیت غذایی به عنوان یک شاخص اثرگذار مدنظر است، لذا استان کرمانشاه با ظرفیت‌های کم نظیر کشاورزی و دامی می‌تواند مرکزیت سایر استان‌ها در همه زمینه‌ها باشد.

 

وی با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان و تأثیری که کشاورزی و دامداری در رفع معضل بیکاری دارد تصریح کرد: با مدیریت و برنامه‌ریزی منطقی و واقع‌گرایانه می‌توان در کاهش بیکاری روحیه امید و امیدواری را در جوانان احیا کرد.

 

امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: استان کرمانشاه استان بابرکتی است و تلاش‌های مسئولان در بخش کشاورزی قابل تقدیر است و یقیناً صدور سند املاک کشاورزی یکی از کارهای مهم اقتصادی و امنیتی است، زیرا برای کشاورز صدور سند زمین کشاورزی بسیار امیدوارکننده و مانع بسیاری از اختلافات ملکی است

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا