آخرین خبرهمدان

تنقیح قوانین، خدمت‌رسانی به مردم  را تسهیل می‌کند 

استاندار همدان با اشاره به اینکه قوانین درهم تنیده ،ناسخ و منسوخی وجود دارد که روند خدمت‌رسانی به مردم را کُند و گاهی با مانع روبرو می‌کند، گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند با تنقیح قوانین، خدمت‌رسانی توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم شریف را تسهیل کنند.

به گزارش پایگاه پایگاه خبری ماد ، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در دوره‌ی آموزشی کشورداری ویژه مدیران ودستگاه های اجرایی اظهار داشت: رهبر معظم‌ انقلاب (مدظله‌العالی) از ابتدای سال و در پیام نوروزی بر انتخابات و چهار اصل مهم مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت تأکید کردند که می طلبد این مهم در سرلوحه امور مسولان قرار گیرد چرا که تمام دستگاه‌ها متناسب با وظایف، به نحوی درگیر موضوع انتخابات هستند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی در سال گذشته تلاش کردن تفرقه‌افکنی کنند و اقشار مختلف جامعه را مقابل یکدیگر قرار دهند اما مردم شریف ایران اسلامی با هوشیاری و انسجام مثال‌زدنی، دشمنان را شکست دادند.

استاندار همدان با بیان اینکه فرمانداران در بررسی و تأیید صلاحیت‌ داوطلبان، در راستای قانون عمل کردند و این اقدام افتخار‌آمیز است، ادامه داد: وظیفه‌ی ذاتی دستگاه‌های اجرایی توجه ویژه به خواسته‌های اراب رجوع و مردم شریف است تا با اقدام و عمل خوب، انسجام را افزایش دهیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان یاد آور شد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی می‌توانند با تنقیح قوانین، خدمت‌رسانی توسط دستگاه‌های اجرایی به مردم شریف را تسهیل کنند چرا که قوانین درهم تنیده ، ناسخ و منسوخی وجود دارد که روند خدمت‌رسانی به مردم را کُند و گاهی با مانع روبرو می‌کند و اگر این موضوع به عنوان یک هدف اصلی برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مدنظر باشد، بسیاری از مشکلات مرتفع می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور سلسله برنامه‌های آموزشی به نام «حکمرانی» با هدف آشنایی بیشتر مدیران با سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم شریف، برگزار می‌کند که ماحصل آن باید به رضایتمندی مردم منجر شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا