آخرین خبراجتماعیایثار و شهادتسلامتکرمانشاه

با حضور امت ولایتمدار؛
تشییع باشکوه شهید مدافع حرم در کنگاور

پیکر شهید محمدعلی عطایی(شورچه)، هفدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه، با حضور پرشور مردم ولایی شهرستان کنگاور تشییع و خاکسپاری شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، پیکر مطهر شهید محمدعلی عطایی (شورچه) از شهدای مدافع حرم، امروز (۱۵ آذر) در میان حزن و اندوه مردم ولایی کنگاور تشییع شد.

 

پیکر این شهید والامقام بعد از اقامه نماز توسط حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در گلزار شهدای کنگاور خاکسپاری شد.

 

مراسم وداع با این شهید مدافع حرم نیز شامگاه سه‌شنبه با حضور پرشور مردم انقلابی کنگاور در حسینیه شهدای این شهرستان برگزار شد.

 

خسرو شهیدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در حاشیه این تشییع باشکوه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه محمدعلی عطایی (شورچه) به عنوان هفدهمین شهید مدافع حرم استان در راه دفاع از حرم و حریم ولایت به شهادت رسید، افزود: این پاسدار رشید اسلام روز دهم آذر حین انجام مأموریت مستشاری در جبهه مقاومت اسلامی سوریه به شهادت رسید.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه یادآور شد: شهید مدافع حرم محمدعلی عطایی (شورچه) در سوریه بر اثر بمباران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا