آخرین خبرهمدان

نتایج پژوهش ها و تحقیقات دانشگاه ها باید به اقدام ، عمل و محصول در مراکز تولیدی دیده شود

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: کارآمدی دانشگاه ها درپیشگامی توسعه ، تحقیق و پژوهش یک اصل است که در این راستا نتایج پژوهش ها و تحقیقات دانشگاه های استان باید به اقدام ، عمل و محصول در مراکز تولیدی دیده شود.

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری استان همدان بیان داشت: نتایج پژوهش‌ها و تحقیقات دانشگاه‌های استان باید به اقدام، عمل و محصول در مراکز تولیدی دیده شود که به طور ویژه این اقدامات در حوزه دانش‌بنیان منتج به اقدامات بسیار خوبی شده است.

استاندار همدان با بیان اینکه عرصه‌ی علم و پژوهش از هجمه و دستبرد مصون بوده و در روند علمی کشور پیشرفت‌های شایسته‌ای به دست آمده است، افزود: دانشگاه‌های استان همدان در سطح ملی سرآمد و مطرح هستند و این مسیر باید با قدرت و قوت ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد:رویکرد انقلاب اسلامی بر پایه‌ی علم و دانش است همانطور که امام عظیم‌الشأن حضرت امام خمینی(ره) و فرزند صالح و فرزانه ایشان مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) توجه ویژه‌ای به دانش داشته و دارند که حاصل این رویکرد پیشرفت در عرصه‌های مختلف و حرکت به سمت قله‌های رشد، پیشرفت و ترقی است.

قاسمی فرزاد نقطه ثقل کینه دشمن را استعدادهای ایرانی دانست و یادآور شد: دشمنان این سرزمین که به دلیل استعداد و نبوغ ایرانی با دین و کشور ما مخالف هستند و می گویند که علم و دانش باید در انحصار ما باشد تا منابع دیگران را چپاول کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد که تمام دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای سال آینده دستاوردهای بهتری داشته باشند و پژوهش ها بر این اساس باشد که منتهی به خدمات بیشتر، ارتقا بهره وری و کاهش هزینه ها شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا