آخرین خبرکرمانشاهکرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ؛
اصحاب رسانه کرمانشاه آماده تبیین ابعاد انتخابات برای مردم هستند اصحاب رسانه کرمانشاه آماده تبیین ابعاد انتخابات برای مردم هستند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: اصحاب رسانه کرمانشاه آماده تبیین ابعاد انتخابات برای مردم هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، پوریا جلالی بعد ظهر سه‌شنبه _ پنجم دی_ در نشست شورای اطلاع رسانی استان کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی مهمی که باید برای آن تصمیم گیری شود، تولید محتوای لازم برای انتخابات آتی است.

 

وی با اشاره به ظرفیت رسانه برای تبیین ابعاد انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، افزود: استان کرمانشاه به لحاظ بهره مندی از رسانه‌های مکتوب، تصویری و خبرگزاری‌ها می‌تواند نقش بسزایی را در انتخابات اسفند ماه ایفا کند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: قطعاً هرچه انتخابات پرشور و با مشارکت بالاتری را داشته باشیم زمینه ساز اقتدار کشور در منطقه و جهان خواهد شد. جلالی بیان کرد: حوزه فرهنگ و هنر با ظرفیت و توانایی خود و همچنین ارتباط تنگاتنگ با عموم مردم می‌تواند زمینه ساز مشارکت حداکثری را در انتخابات فراهم کند.

 

وی ادامه داد: هنرمندان کرمانشاهی آماده‌اند تا با استفاده از زبان هنر مفاهیم و اطلاعات لازم را در موضوع انتخاب به آحاد جامعه منتقل کنند زیرا هنرمند می‌تواند با زبان ساده با مردم ارتباط برقرار کند.

 

جلالی خاطر نشان کرد: مقدمات لازم برای تولید محتوای انتخاباتی در استان فراهم بوده و به زودی وارد مرحله تولید محتوا به کمک نهادهای فرهنگی خواهیم شد.

 

وی با اشاره به درخواست مسئولان استانی برای ساماندهی فضای مجازی، گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آماده صدور مجوز برای افراد متقاضی برای دریافت رسانه رسمی و مجوز دار است اما رصد، شناسایی و برخورد با رسانه‌های فاقد مجوز و غیر رسمی برعهده دستگاه‌های نظارتی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا