آخرین خبرانتظامی ، امنیتیایثار و شهادتکرمانشاهکرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ؛
خانواده معظم شهدا سرمایه‌های انقلاب هستند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از خانواده‌های معظم شهدا به عنوان سرمایه‌های انقلاب یاد کرد و گفت: این عزیزان با صبوری، مقاومت و از خودگذشتگی به همه ما درس ایثار دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ماد از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز سه شنبه _ پنجم دی ماه در جریان سفر به ثلاث باباجانی و دیدار با خانواده شهید محمد مصطفی زاده، اظهار کرد: شهدای والامقام ستارگان درخشان آسمان کشور هستند که با فداکاری و نثار جان پاک خود استقلال و آزادی را برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند.

 

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی به برکت خون مطهر همین شهدا و به خاطر رشادت و از خودگذشتگی آن‌ها در رفیع‌ترین قله‌های جهان قرار دارد و همه دنیا به چشم یک قدرت بزرگ جهانی به کشورمان نگاه می‌کنند.

 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این میان اجر و پاداش خانواده‌های معظم شهدا نیز کمتر از شهید عزیزشان نیست و بدون تردید در نزد خداوند متعال جایگاه رفیع و بلند مرتبه‌ای دارند و می‌توانند بهترین الگو برای همه ما باشند.

 

حاجیان دیدار با خانواده شهدا و دلجویی از آن‌ها را جز اصلی‌ترین وظایف مسئولان کشور دانست و گفت: همه مسئولان در برابر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مسئول بوده و باید تلاش کنند تا در کنار دیگر شهروندان مشکلات آنها نیز در اسرع وقت مرتفع شود.

 

وی در پایان با قدردانی از همراهی همیشگی مردم ثلاث باباجانی با انقلاب و نظام اسلامی، تصریح کرد: مردم وفادار و شهیدپرور این دیار شایسته بهترین خدمات هستند و در این میان پلیس وظیفه خود می‌داند بهترین خدمات را به آنها ارائه کند.

 

به گزارش ماد : در این دیدار سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید محمد مصطفی زاده تقدیر کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا