آخرین خبرهمدان

استاندار همدان:
همدان در طرح مشارکت غربالگری دانش‌آموزان رتبه اول کشور را کسب کرد

استاندار همدان با اشاره به اینکه استان همدان در طرح مشارکت غربالگری دانش‌آموزان رتبه اول کشور را کسب کرده است، گفت:براساس این طرح دانش آموزان در معرض آسیب های اجتماعی شناسایی و نسبت به رفع عوامل زمینه ساز آن اقدام می شود

به گزارش پایگاه خبری ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه‌ شورای آموزش‌ و‌ پرورش استان همدان با بیان اینکه مسئولیت‌پذیری و مشارکت دانش‌آموزان در نتیجه‌ی فعالیت‌ها اثرگذار است، گفت: در راستای قرارگاه ایران قوی و مشارکت حداکثری همچنین گرامیداشت دهه فجر باید اقدامات و فعالیت‌ها به دانش آموزان خودجوش سپرد شود.

قاسمی فرزاد بر استفاده از ظرفیت دانش آموزی در ایام انتخابات نیز تاکید کرد و افزود: دانش آموزان می‌توانند در خانواده شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را برای شرکت در انتخابات ایجاد کنند.

وی ادامه داد: بهترین مکان برای نشر ارزش‌ها و کسب هویت مذهبی آموزش‌و‌پرورش بوده که سن طلایی یادگیری کودکان و نوجوانان نیز از پیش‌دبستانی تا ابتدایی است.

استاندار همدان همچنین با اشاره به اینکه استان همدان در طرح مشارکت غربالگری دانش‌آموزان رتبه اول کشور را کسب کرده است، گفت:براساس این طرح دانش آموزان در معرض آسیب های اجتماعی شناسایی و نسبت به رفع عوامل زمینه ساز آن اقدام می شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا