اخبار استان هاکرمانشاه

فرماندار هرسین:
۱۸۰۰ نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات در هرسین هستند

فرماندار هرسین عنوان کرد: ۱۸۰۰ نفر بعنوان دست اندرکاران و در قالب ۳ هیئت اجرایی ، نظارت و بازرسی فرآیند انتخابات را در ۹۹ شعبه اخذ رای شهری و روستایی به سرانجام خواهند رساند.

به گزارش ماد _ ابوطالب ایتوندی در جلسه آموزشی – توجیهی نمایندگان فرماندار در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری از آمادگی فرمانداری هرسین برای برگزاری انتخابات اسفندماه ماه خبر داد و افزود : در همین راستا ضمن اتخاد تمهیدات لازم ، نیازمندی های زیر ساختی در حوزه های تجهیزات کامپیوتری و فناوری ، خودرویی و همچنین نیروی انسانی کارآمد تامین شده است.

 

فرماندار شهرستان هرسین اظهار داشت : ۴ اصل مطرح‌ شده توسط مقام معظم رهبری یعنی سلامت و ایمنی انتخابات و رقابت توام با مشارکت حداکثری ، راهبرد و چراغ راه عوامل اجرایی انتخابات این شهرستان خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: ۱۸۰۰ نفر بعنوان دست اندرکاران و در قالب ۳ هیئت اجرایی ، نظارت و بازرسی فرآیند انتخابات را در ۹۹ شعبه اخذ رای شهری و روستایی را به سرانجام خواهند رساند.

 

ایتوندی یادآور شد : با توجه به حساسیت انتخابات پیش رو رعایت اصل بی طرفی ، سلامت انتخابات و قانون مداری می بایست ضمن اجرا توسط نمایندگان فرماندار در راس خدمات عوامل اجرایی نیز باشد.

 

فرماندار و رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان هرسین در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش نمایندگان فرماندار در فرآیند برگزاری انتخابات، بر حفظ بی طرفی آنان و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات تأکید نمود.

 

ایتوندی نظارت کامل بر رعایت فرآیندهای قانونی انتخابات از چینش اعضای صندوق تا تکمیل صورتجلسه پایانی ، مهر و موم صندوق های اخذ رای ، پیشگیری از هرگونه تنش و ساماندهی شعبه را از وظایف نمایندگان دانست و بر اجرای آن تاکید کرد.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان هرسین هماهنگی با هیئت های بازرسی ، نظارت ، محافظین و اعضای شعبه را که باعث تسهیل در روند فرآیندهای اجرایی در شعبه اخذ رأی می شود را از دیگر وظایف نمایندگاه فرماندار دانست.

 

به گفته ابوطالب ایتوندی در این جلسه توجیهی – آموزشی مطالبی پيرامون نحوه چينش و ساماندهی شعب ، نحوه تنظيم صورتجلسه در آغاز و پایان رای گیری ، بايسته های لازم پيرامون چگونگی مديريت شعب ، شرح وظايف و اختيارات نمايندگان فرماندار و سایر مواردی که می بایست در شعبات اجرا و پیگیری شود تشریح شد.

 

وی بیان داشت : انتخابات بعنوان یکی از مهمترین دستاوردهای نظام دموکراسی از یاد رفته در زمان طاغوت را احیاء کرد و مردم را در سرنوشت خود سهیم کرد.

 

ایتوندی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد : مشارکت حداکثری مردم در انتخابات قدرت چاه زنی و ایفای نقش کلان نظام در عرصه های بین المللی و جهانی را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

 

فرماندار شهرستان هرسین در پایان خاطر نشان کرد : از دیگر مزایای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نا امیدی دشمنان و نابودی تیم های رسانه ای و دروغ پراکنی آنهاست که خوشبختانه در حال انجام است.

 

ابوطالب ایتوندی فرماندار شهرستان هرسین در پایان این جلسه تبیین دستاوردهای نظام توسط همه اقشار بویژه مسئولان و کارکنان‌ دولت را با هدف آگاه سازی مردم یک تکلیف شرعی دانست و خواستار اجرای همه جانبه آن شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا