آخرین خبر

استاندار کردستان:
طی پنج ماه گذشته سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال در حوزه مخابرات کردستان سرمایه گذاری شده است

استاندار کردستان عنوان کرد: از هفته دولت تا دهه فجر سه هزار و 220 میلیارد ریال برای اجرای پروژه مخابراتی در سطح استان سرمایه گذاری صورت گرفته که تا پایان سال این میزان به پنج هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

به گزارش ماد _ در پنجمین روز از دهه مبارک فجر، با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولان این استان، طرح‌های صنعتی، عمرانی و خدماتی در شهرستان بانه افتتاح شد.

اسماعیل زارعی کوشا در مراسم افتتاح یکی از پروژه های مخابراتی در بانه که در شهرک صنعتی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی بانه یکی از فعال ترین شهرک های صنعتی استان است و یکی از نیازهای آن وجود تکنولوژی های ارتباطی است که با افتتاح این پروژه نیاز این شهرک برآورده شد.

وی ادامه داد : امروز در روند این سفر هشت پروژه مخابراتی با سرمایه گذاری افزون بر 320 میلیارد ریال در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار کردستان تصریح کرد: هفته دولت تا دهه فجر سه هزار و 220 میلیارد ریال برای اجرای پروژه مخابراتی در سطح استان سرمایه گذاری انجام داده ایم و تا پایان سال این میزان به پنج هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

گفتنی است از دیگر برنامه های سفر یک روزه استاندار کردستان به شهرستان بانه، افتتاح 2 واحد تولیدی در شهرک صنعتی بانه، افتتاح گازرسانی به 12 روستا، 9 کوخ و چهار واحد صنعتی، بهره برداری از مدرسه 9 کلاسه، افتتاح مسکن مددجویان و بهره برداری از هشت پروژه شهری و روستایی اداره مخابرات و افتتاح پست فوق توزیع برق و بهره برداری از پنج پروژه آسفالت و روکش راه روستایی است.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا