اخبار استان هاکرمانشاه

دستگیری چند تبعه افغانی توزیع کننده مواد مخدر در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری چند تبعه افغانی توزیع کننده مواد مخدر در کرمانشاه خبرداد.

 

به گزارش ماد _ حمیدرضا کریمی امروز(17 بهمن) در جمع خبرنگاران، بااشاره به ممنوعیت ورود اتباع افغانی به کرمانشاه، اظهارکرد: در این راستا تاکنون چندین مرحله طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز – افاغنه – در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی افزود: چهاردهمین مرحله این طرح طی روزهای اخیر به اجرا در آمد که طی آن تعدادی از اتباع افغانی در کرمانشاه که در واحدهای تولیدی، مزارع، گلخانه ها و … مشغول به فعالیت بودند، شناسایی و دستگیر و برای بازگشت به کشورشان به مراجع ذیربط تحویل داده شدند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: در این طرح، چند تبعه افغانی هم شناسایی شدند که اقدام به توزیع و پخش ماده مخدر “ناس” در سطح استان می کردند حین ارتکاب جرم دستگیر شدند.

وی با هشدار به کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع افغانی در کرمانشاه می کنند، گفت: استان کرمانشاه از سالهای گذشته تاکنون با معضل بیکاری دست و پنجه نرم می کند، بنابراین بکاری گیری اتباع بیگانه غیرمجاز – افاغنه – در این استان ممنوع است و با کارفرمایانی که به این هشدارها بی توجهی کنند، برخورد قضایی صورت می گیرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در پایان اعلام کرد: کارفرمایانی که بجای استفاده از جوانان بیکار کرمانشاهی از اتباع افغانی برای فعالیت های خود استفاده کنند، با تشکیل پرونده قضایی با متخلفین برخوردی قاطع خواهد شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا