اخبار استان هاقم

استان قم در بهمن ماه ۱۴۰۲ کاهش ۱.۵ درصدی تورم را تجربه کرد

استاندار قم با اشاره به تلاش شبانه روزی مسئولان این استان برای کاهش تورم گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده تورم در قم در بهمن ماه نسبت به ماه گذشته کاهش ۱/۵درصدی داشت.

به گزارش ماد _ دکتر سیدمحمد آقامیری ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم بیان کرد: برخی مدیران دستگاه‌ها با روحیه جهادی و دغدغه‌مندی که دارند با تمام توان در بحث معیشت مردم ورود کرده و به لطف خدا براساس آخرین آمار تورم استان قم در بهمن‌ماه نسبت به دی‌ماه 1/5 کاهش یافت.

وی گفت: ما به این میزان راضی نبوده و تلاش خواهیم کرد تا قم را به عنوان استان ارزان و بدون تورم در کشور معرفی کنیم تا الگویی برای سایر استان‌ها در بحث مدیریت سفره و معیشت مردم باشیم.

استاندارقم دربخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات آتی اشاره کرد و گفت:‌ موضوع انتخابات از همان ابتدای سال جاری برای رهبر انقلاب اسلامی حائز اهمیت بوده لذا در این راستا کلیه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان موظف به دعوت مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.

وی بیان کرد: جشن میلاد امام زمان(عج) و انتخابات 2 رویداد مهمی هستند که در پیش داریم و در این راستا با همراهی دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان در تلاش هستیم این 2 رویداد را باشکوه برگزار کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا