آخرین خبرپزشکی

معاون درمان وزارت بهداشت اعلام کرد
ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌ دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده و این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، ارزیابی بیمارستان‌ها در اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

دکتر سعید کریمی درباره تمدید پروانه برخی از بیمارستان‌ها گفت: برخی از بیمارستان‌ها به اورهال نیاز دارند و تعداد قابل توجهی از بیمارستان‌هایی که به اورهال نیاز داشتند نسبت به انجام اقدامات لازم اقدام کردند.

وی با بیان اینکه پروانه ۱۰۰ بیمارستان تمدید نشده است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر، پروانه ۱۰۰ بیمارستان به‌دلیل عدم رفع مشکلات، تمدید نشده است. این بیمارستان‌ها به سرعت در حال انجام اقدامات لازم هستند. امیدواریم پروانه این ۱۰۰ بیمارستان با انجام اقدامات لازم تمدید شود.

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: بیمارستان‌هایی که باید نسبت به رفع خطر اقدام می‌کردند شش ماه فرصت داشتند در این مسیر گام بردارند. به این منظور یک فرصت شش ماهه اول و یک فرصت شش ماهه دوم در اختیار بیمارستان‌ها قرار دادیم. وزارت بهداشت، سال را به ۲ بازه زمانی شش ماهه تقسیم می‌کند؛ فرصت ۶ ماهه اول به پایان رسیده و فرصت ۶ ماهه دوم نیز ۳ روز دیگر به پایان می‌رسد.

کریمی درباره ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در سال آتی گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، ارزیابی مجدد بیمارستان‌ها در اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۳ انجام می‌شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا