آخرین خبرهمدان

لزوم تدوین برنامه‌ ۵ ساله‌ی عملیاتی _ راهبردی در شهرداری‌ها

استاندار همدان بر لزوم تدوین برنامه‌ ۵ ساله‌ی عملیاتی _ راهبردی در شهرداری‌های این استان تاکید کرد و گفت : کارایی، کارآمدی و توانمندی‌ از شهرداران مورد انتظار است و تلاش برای ایجاد سرمایه‌گذاری در شهرها باید در دستور کار باشد.

به گزارش ماد _ دکتر علیرضا قاسمی‌ فرزاد در همایش شهرداران استان همدان افزود: طراحی محیط شهری برای خانواده‌ها، سالمندان و توان‌یابان با توجه به نیاز جامعه و همچنین موضوع پسماند و تفکیک زباله از مبدأ باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در سال آینده همانند سال ۱۴۰۲ در راستای خدمت به مردم اهتمام ویژه خواهیم گذاشت، یادآور شد:باید به هوشمندسازی شهرها و صدور پروانه‌های ساختمانی به صورت الکترونیکی در راستای کاهش مراجعه‌ی حضوری مردم شریف به شهرداری‌ها توجه ویژه شود.

استاندار همدان اضافه کرد: ایجاد درآمد پایدار و افزایش سرمایه‌گذاری‌ها با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران با توجه به تسهیل قانون درآمدهای پایدار شهرداری‌ها مورد تأکید است.

آراستگی و مهیا بودن فضای شهرها برای حضور گردشگران در ایام نوروز و مبلمان شهری از دیگر مواردی بود که استاندار همدان خواستار توجه ویژه به آن شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا