اجتماعیکرمانشاه

معاون عمرانی استاندار: طرح آبرسانی شهر کرمانشاه نیازمند بازنگری است

دکتر منوچهر فخری عنوان کرد: از زمان تدوین طرح آبرسانی شهر کرمانشاه بیش از ده سال گذشته است و با توجه به تغییرات جمعیتی، این طرح نیازمند به بازنگری بر اساس وضعیت کنونی شهر است.

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در اولین نشست قرارگاه عملیاتی برای تامین آب شرب شهر کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ که با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری و دیگر مدیران عضو برگزار شد؛ عنوان کرد: تامین آب شرب مورد نیاز شهروندان کرمانشاهی یکی از اولویت های اصلی مدیریت ارشد استان است و طی ماه‌های اخیر با تلاش‌های صورت گرفته، عملیات مهم رفع نقص خط انتقال آب شرب سد گاوشان به شهر کرمانشاه با موفقیت انجام شد.

 

وی افزود: در تداوم این عملیات و با تاکید ویژه استاندار محترم، اجرای فاز اول طرح اضطراری تصفیه خانه قدیر در دستور کار قرار دارد و مقرر شد آب و فاضلاب استان برنامه اجرایی آن را هفته آینده ارائه دهد.

 

دکتر فخری ادامه داد: برنامه بعدی در پروسه تکمیل طرح آبرسانی به شهر کرمانشاه به اجرای خطوط بین مخازن و اصلاح شبکه در سطح شهر اختصاص دارد که با اجرای آن‌ها، می‌توان از ظرفیت خط انتقال سد گاوشان به شکل گسترده‌تری استفاده کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا