اجتماعیانتظامی ، امنیتیکرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت

فرمانده انتظامی استان در پیامی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، آن را فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با حضرت باریتعالی و خودسازی و تزکیه نفس برشمرد. 

 

به گزارش پایگاه خبری ماد، در پیام سردار “علی اکبر جاویدان” آمده است: 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی أُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًی لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَی وَالْفُرْقَانِ 

 

فرارسیدن ماه رمضان، فرصتی است تا فارغ از تمامی ظواهر زندگی دنیوی، خالصانه و عاشقانه به بندگی ذات مقدس هستی بخش بیندیشیم و نفس هایمان را از زلال هوای پر برکت نور و امید استشمام کرده و در تمامی لحظه های این ماه با نیایش های خالصانه لذت میهمانی پروردگار را درک ‌کنیم.

 

ماه رمضان، ماه مفروش کردن قدوم شب قدر با اشکهای شوق برای درک زیباترین لحظه حیات انسانی و زمانی برای شکرگزاری، کمک به نیازمندان و قرب الهی است، باشد که در پرتو الطاف بی پایان الهی، در لحظات مغفرت و مرحمت این ماه عزیز، کاری کنیم که خود و خدای خود را بهتر شناخته و بیش از پیش در راه ارائه خدمات صادقانه به ملت عزیز ایران اسلامی قدم برداریم.

 

ماه رمضان، ماه آزادی جان، تجدید عهد با حضرت باری تعالی و فرصتی ارزشمند است تا مسلمانان روزه دار با عبادت، خودسازی و تزکیه نفس، تقوی پیشه کرده و از این ضیافت الهی به بهترین شکل ممکن بهره مند گردند.

 

خداوند متعال را شاکریم که یک بار دیگر توفیق و فرصت بندگی و عبادت خود را در این ماه مبارک که ماه نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه است به ما عطا فرمود و امید است همه هموطنان و هم استانی های ارجمند از فیوضات این ماه پرخیر وبرکت متنعم و برخوردار شوند.

 

بار دیگر ضمن تبریک حلول ماه پرفیض و برکت رمضان به همه هموطنان و هم استانی های ارجمند، انتظار می رود آن دسته از عزیزان و مسافرانی که قادر به روزه داری نیستند به منظور حفظ شئونات اسلامی از خوردن و آشامیدن در انظار عمومی خودداری کنند.

 

با آغاز ماه مبارک رمضان، صنوف پذیرایی شامل رستوران‌ها و اغذیه و آب میوه فروشی‌ها از اذان صبح تا هنگام اذان مغرب تعطیل خواهند بود که البته برای رعایت حال مسافران و افرادی که دارای عذرشرعی هستند، برخی از اصناف با کسب مجوز و رعایت شئونات اسلامی، به نحوی که تظاهر به روزه خواری در ملاء عام نشود، اجازه فعالیت خواهند داشت.

 

در بخش پایانی پیام سردار جاویدان آمده است: پلیس در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور حفظ شئونات اسلامی و حرمت افراد روزه دار، با معدود هنجارشکنانی که بخواهند حرمت ماه مبارک رمضان را زیر پا گذاشته و به تذکرات ارایه شده بی توجهی کنند برخوردهای قانونی را به عمل خواهد آورد.

 

سرتیپ دوم ستاد علی اکبر جاویدان – فرمانده انتظامی استان کرمانشاه

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا