گردشگری

میزبانی مطلوب از تماشاگران جام جهانی خط بطلانی بر ایران هراسی است

به گزارش پایگاه خبری ماد، عزت الله ضرغامی در مورد فرصت طلایی دو شهر کیش و قشم برای میزبانی از هواداران جام جهانی قطر در جهت مقابله با ایران هراسی در سطح جهان گفت: برنامه ریزی‌های مناسب و متعددی برای استفاده حداکثری از حضور گردشگران جام جهانی قطر به کیش و قشم در نظر گرفته شده است، بسیاری از کشورها همچون  آمریکا و سایر متحدانشان از این میزبانی ایران در جام جهانی قطر خرسند نیستند.

وزیر میراث فرهنگی و گردشگری افزود:  دشمنان تلاش می‌کنند با مخابره اخبار نادرست چهره نامطلوبی از ایران را در سطح جهان انعکاس دهند و رسما اعلام می‌کنند که ایران کشور امنی برای ورود گردشگران نیست و توانایی لازم برای تامین امنیت گردشگران خارجی را ندارد.

جام جهانی قطر یک فرصت طلایی برای ایران محسوب می‌شود

ضرغامی با اشاره به فرصت طلایی جام جهانی قطر تاکید کرد: میزبانی ایران برای هواداران بازی‌های جام جهانی قطر یک فرصت استثنایی برای شناسایی ظرفیت کشور ما محسوب می‌شود تا بتواند چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دهد و خط بطلانی باشد بر تمام ایرانی هراسی که توسط دشمنان اشاعه یافته است.

عضو کابینه دولت سیزدهم یادآور شد: در حال حاضر میزبانی ایران منجر به نگرانی برخی از کشورها در دنیا شده است، وزارتخانه گردشگری با همکاری سایر دستگاه‌های مختلف تلاش می‌کند تا در حد توان از این فرصت استفاده کنند.

تخصیص اعتبار برای مبارزه با ایران هراسی

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارتخانه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به تخصیص اعتبار برای مبارزه با ایران هراسی در بودجه سال جاری، اظهار کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ برای ایجاد تصویر مطلوب از کشور در مقابل با هجمه‌های ایران هراسی تبصره‌ای در نظر گرفته شد که براساس آن هزینه کرد افراد حقوقی برای معرفی ظرفیت گردشگری کشور به زبان‌های مختلف دنیا با تایید وزارتخانه گردشگری “هزینه قابل قبول مالیاتی” قلمداد خواهد شد. این ظرفیت می‌تواند به واسطه مشارکت تمام شرکت‌هایی فراهم شود که بتوانند با تولید محتوا و انتشار آنها به زبان‌های خارجی تصویر واقعی و درست از کشورمان در سطح جهان ارائه کنند.

شالبافیان معاون وزیر گردشگری

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری امور مالیاتى، آیین نامه‌ای مرتبط با این موضوع تدوین و به استان‌ها ابلاغ شد،استانداران، معاونان اقتصادی و مدیران کل میراث فرهنگی هر استان در تلاش هستند با همکاری و مشارکت بخش خصوصی در جهت تولید و توزیع محتوا در این زمینه تلاش کنند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا