اجتماعیکرمانشاه

فانفار” کرمانشاه تا پایان شهریور نوسازی می‌شود

به گزارش مادنیوز ، شهرام ماهان فر، با اشاره به تعطیلی مجموعه فانفار طی چند سال گذشته، اظهار داشت: این مجموعه به دلیل فرسودگی و عدم استاندارد بودن دستگاه های بازی آن از چند سال پیش تعطیل شده است.

 

وی افزود: شهرداری کرمانشاه سال 1398 این مجموعه را جهت احیا و نوسازی به سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار کرد که متاسفانه سرمایه گذار جذب شده از توانمندی لازم در این زمینه برخوردار نبود.

 

ماهان فر گفت: عدم توانمندی سرمایه گذار در این حوزه و برخی از مشکلات پیش آمده دیگر موجب شد که کار نوسازی مجموعه دچار وقفه طولانی مدت شود.

 

وی افزود: در حال حاضر با تمهیدات اندیشیده شده از سوی سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه، مجموعه “فانفار” مجددا فعال شده و کارهای نوسازی آن در حال انجام است.

 

ماهان فر گفت: طبق قرار گذاشته شده با سرمایه گذار قرار است دستگاه های جدید و به روز در این مجموعه تفریحی نصب شود.

 

رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه تاکید کرد: در حال حاضر پروژه نوسازی مجموعه فعال بوده و کارها در حال انجام است و طبق وعده سرمایه گذار پروژه، کار نوسازی این مجموعه تا پایان شهریور امسال به اتمام می رسد.

 

ماهان فر گفت: امیدواریم سرمایه گذار به وعده خود عمل کرده و تا پایان تابستان شاهد بهره برداری این مجموعه تفریحی و استفاده مردم کرمانشاه از آن باشیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا