اخبار استان هاهمدان

لزوم توجه فعالین فرهنگی به موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت

استاندار همدان برلزوم توجه فعالین فرهنگی به موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تاکید کرد و گفت: برای نجات کشور باید بر روی باورها و اعتقادات جوانان کار شود که می طلبد مجموعه های فرهنگی به ویژه آموزش و پرورش با برگزاری نشست هایی در مدارس برای والدین و دانش آموزان ، آنها را نسبت به اهمیت و ضرورت جوانی جمعیت مطلع و آگاه کنند.

به گزارش پایگاه خبری ماد ، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد در هفتمین جلسه‌ ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استان همدان در سال جاری، گفت: تمام اشخاصی که در نشر و گسترش فرهنگ نقش دارند باید به موضوع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت توجه ویژه داشته باشند.

وی یاد آور شد :تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری یکی از اولویت‌های دولت مردمی و انقلابی ایران قوی برای حمایت از خانواده و فرزندآوری در نظر گرفته شده است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه برای شاغلین در دستگاه‌های اجرایی و اداری جهت ازدواج و فرزندآوری سیاست‌های تشویقی در نظر داریم، افزود: طبق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم آن‌ها از موعد اجرای قانون متولد شده باشد، یک قطعه زمین رایگان تعلق می‌گیرد.

استاندار همدان همچنین از آموزش و پرورش به عنوان دستگاه فرهنگ‌ساز خواست برای والدین، معلمان و دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم، آموزش‌های لازم را طبق طرح شباب برنامه‌ریزی کند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا