آخرین خبرانتظامی ، امنیتیکرمانشاهکرمانشاه

امام جمعه کرمانشاه؛
امنیت محله‌محور مقدمه‌ای برای ارتقای امنیت استان است

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با حمایت از اجرای طرح امنیت محله‌محور گفت: اجرای صحیح و به‌موقع این طرح می‌تواند مقدمه‌ای برای ارتقای امنیت در کل استان باشد.

به گزارش خبرنگار ماد ،حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری امروز _دوشنبه پانزدهم آبان_ در همایش امنیت محله‌محور که در حسینیه محمدرسول الله (ص) ستاد انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: امنیت یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین نیازهای هر جامعه و مردمان آن به‌شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به امنیت مطلوبی که در جمهوری اسلامی حکم‌فرما است، افزود: برای حفظ و ارتقای امنیت باید اهتمام لازم را داشت که خوشبختانه این اهتمام نزد مسئولان کشور و استان کرمانشاه وجود دارد.

 

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه اجرای طرح امنیت محله‌محور را گامی بلند در راستای حفظ و ارتقا امنیت فعلی دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم استان کرمانشاه از امنیت مطلوب و پایداری برخوردار باشد، باید فرایند را از سطح محلات آغاز کنیم.

 

غفوری اجرای طرح امنیت محله‌محور در استان را اقدامی هوشمندانه از سوی پلیس دانست و تاکید کرد: بدون شک با درایتی که نزد سردار حاجیان، فرمانده انتظامی استان وجود دارد، این طرح می‌تواند به بهترین شکل ممکن اجرایی شود و مردم نیز از نعمات آن بهره‌مند باشند.

 

وی با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای جمعی است و همه دستگاه‌ها در این حوزه مسئولیت دارند، گفت: همه سازمان‌ها باید به وظیفه خود در این راستا عمل کنند و در کنار پلیس خدمتگزار زمینه ارتقای امنیت را در جامعه فراهم کنند.

 

نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه گفت: این افراد به دلیل جایگاهی که نزد مردم دارند به‌خوبی می‌توانند اهداف اجرای طرح را برای گروه‌های مختلف تبیین کنند و از آن‌ها بخواهند با رعایت یک سری مسائل زمینه ارتکاب جرم را از مجرمان و سارقان بگیرند

 

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا